גולדן סטייט אלופה, דוראנט finals MVP במסיבה בשישי! / דור בלוך

קליבלנד קאבלירס (0) 85 – גולדן סטייט ווריורס (4) 108:

4:13 שניות לסיום המשחק ירד לברון ג'יימס לספסל לתשואות הקהל. כן הפעם הזאת היא שונה, כשהוא יודיע שהוא עוזב ללוס אנג'לס, פילדלפיה או לכל מקום אחר, לא נראה שריפת חולצות והדמעות לא יהיו של כעס אלא של תודה על כך שהעניק אליפות בלתי סבירה לעירו, העיר עם בצורת האליפויות מהמפורסמות בספורט האמריקאי.

גולדן סטייט זוכה באליפות בקלילות, זה יכל להיות מעט קשה יותר עם נסיבות מעט שונות אבל בסופו של דבר קשה להכחיש את העובדה שמדובר בקבוצה המוכשרת, המאומנת, המחוברת והחכמה בליגה, ובפער לא קטן. הליגה תצטרך לעשות הרבה כדי לסגור את הפער ממנה, ולא חסר מי שינסה. הקיץ הזה צפוי להיות סוער במיוחד.

קליבלנד נשברה כאן מנטלית בשתי נקודות קריטיות, הראשונה לאחר הטעות של ג'יי אר סמית', ולאחר השלשה של דוראנט, בשני המקרים לא היה מי שירים את הקבוצה בחזרה להיות יריבה ראויה לגמר ויהיה מקום וזמן לדון בשאלה מה המקום של לברון בכל זה ומה זה אומר לגבי המורשת שלו, אבל הלילה הזה החל מבערך אמצע הרבע השלישי קליבלנד פשוט לא תפקדה כקבוצת כדורסל, זאת הייתה אחת מהתצוגות חסרות הלב והרצון שלי יצא לראות במשחק במעמד כזה, יש הרבה נסיבות מקלות ואפשר להבין אותם, לאור נקודות השבירה האמורות, פערי הרמות הברורים והעובדה שאף קבוצה לא חזרה מ-0-3 אבל קשה להשתחרר מהתחושה שלקהל בקליבלנד הגיע יותר מהשחקנים שלהם, שמרבית הפרשנים מנבאים שנראה אותם נפוצים לכל עבר במהלך הקיץ.

מהצד השני גולדן סטייט זכתה לקיטונות של ביקורת על המהלך של המעבר של דוראנט, ואין לי עניין להיכנס בעת הזאת לפולמוס, אבל היום ובכלל בסדרה גולדן סטייט הראתה לפרקים כדורסל מאוד יפה לעין, היא הפכה לקבוצה מגוונת שיכולה להתגבר על חולשה של כוכב או שניים על מנת להשיג נצחונות גדולים, היא יצרה ריצות מסחררות כשרצתה, ויותר מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה היא הראתה יכולת לקבור את היריבה בדקה או שתיים של מבול שלשות והגנה רצחנית. ברגע שאיגודלה חזר, הווריורס הפכו למפחידים בשני צידי המגרש וגרין יכל להוציא יותר מהצדדים החיוביים שלו ולהחביא יותר מהשליליים. תחושה של בגרות עוטפת את הקבוצה הזאת, כימיה נראית לעין ונטולת אגו, ולהוציא טעויות הנהלה קטסטרופליות או שינוי מהותי בדינמיקה, הם הפייבוריטים גם בעונה הבאה.

הרבע הראשון נפתח עם ריצה של גולדן סטייט שעלתה ל-3-13 עם שלשה גדולה של קארי שנתן את הטון למשחק. קליבלנד חזרה עד חמש כשהיא הולכת חזק לסל ומקבלת שריקות בדרך לקו אבל שלשה של איגודלה הבטיחה לגולדן סטייט שקלעה 34 ברבע הראשון יתרון של 9 בסוף הרבע. לברון היה יחסית שקט ופאסיבי ברבע הזה.

ברבע השני קליבלנד עשתה מאמצי קמבאק, עם כמה חדירות טובות של לברון ושלשה של ג'יי אר, אבל בעיקר עם הגנה טובה יותר כשהיא גם מנצלת רוטציה רחבה יותר של קר, ו-6 דקות לסיום היא עלתה ליתרון נקודה, האחרון שלה במשחק. גולדן סטייט חזרה להובלה והגדילה אט אט את היתרון ושלשה של קארי בסיום הרבע הבטיחה שוויון בתוצאת הרבע ו-9 הפרש במחצית.

הרבע השלישי היה כבר טיפוסי, קשה לשים את האצבע על הרגע המסויים של השבירה, אבל גולדן סטייט קלעה את שלושת הסלים הראשונים כשהיא חונקת את יריבתה בהגנה, וקליבלנד קלעה רק 13 ברבע הזה. לברון הגיע לעבירה רביעית כשנשרקות לחובתו שתי עבירות תוקף אחת מהן הוציאה ממנו תגובה זועמת במיוחד, ומאמצע הרבע זה היה גרבג' טיים אמיתי כשכולם מחכים להנפה, חוץ משחקני ואוהדי קליבלנד כמובן שחיכו לעוף משם.

סטף קארי סיים עם 37 באחוזים נהדרים, אבל דווקא דוראנט סיים עם ה-+ הגבוה בקבוצה (+30) ועם 20 נקודות 10 אסיסטים ו-12 ריבאונדים ולא פחות מרשים שלוש חסימות ולקח הביתה את ה-MVP פעם שניה ברציפות במה שלפחות לטעמי היא החלטה מקצועית מרשימה, אבל נראה שהדיון על מי ראוי יותר ל-MVP בוודאי יעסיק את הבלוגוספרה בימים הקרובים.

תומפסון עם ערב מאוד מאוד שקט, המשך לסידרה שבה הקליעה שלו לא הייתה במיטבה סיים ב-10 אבל תרם את שלו בהגנה ובהנעת הכדור, גרין סיים עם 9 נקודות 9 אסיסטים 3 חסימות ו-5 עבירות והיה נהדר. איגודלה הוסיף 11 מהספסל והיה כל כך כל כך חשוב בהגנה.

לברון סיים עם 23 באחד המשחקים הפאסיביים והחלשים שלו, כשהוא מוסיף גם 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים אבל גם 6 איבודים כשהוא זורק 13 זריקות בלבד, כמו קווין לאב, פחות מרודני הוד. לאב הוסיף 13 והוד ו-סמית' 10 כ"א.

תמה עונת 2017-2018, עם סוויפ מהדהד, ואי אפשר כבר לחכות לתחילת העונה הבאה, אבל יש לנו כאן בהופס עוד לפני כן את המונדיאל, את הדראפט, את קדם העונה, את ווימבלדון ועוד שלל אירועי ספורט, תודה לכולכם שהייתם איתנו העונה, ונתראה בעונה הבאה!

וזה נכתב לפני המשחק:

האם קליבלנד תגיע כדי לתת מתנת פרידה מתוקה לאוהדים ותאריך את הסידרה במשחק אחד תוך שהיא משאירה תקווה לבלתי אפשרי? האם גולדן סטייט רוצה בעצם לחגוג אליפות במגרשה ולכן תשמיט אחד בדיוק כמו בשנה שעברה? או שמה לקליבלנד נגמר הסוס? הטרגדיה של סוף משחק 1 שברה את הקבוצה מנטלית ויחד עם ההפסד במשחק 3 בו דומה שהכל הלך לכיוון שלהם אין להם עוד רוח לחימה על מנת להאריך את הסידרה? האם זה יהיה המשחק האחרון של לברון ג'יימס בקדנציה הנוכחית בקליבלנד, כשוודג' כבר מדווח (ו-game of zones כבר מסתלבטים) שהוא ו-PG13 בדרכם ל-LA?

מה שבטוח הוא שזאת המסיבה האחרונה בשישי לעונה זו ולכן בהזדמנות זו, תודה רבה רבה רבה למנחם ולצוות האהוב של הופס, לקוראים ולמגיבים הנהדרים שהופכים את הופס לקהילת הכדורסל התוססת בישראל, תודה רבה לכולכם על שאתם הופכים אותה לכזאת, ועל כך שנתתם לי את ההזדמנות להיות חלק מכל זה בכל יום שישי בערב בשנה האחרונה.

אז בואו ניגש לאקשן!

קליבלנד קאבלירס (0) – גולדן סטייט ווריורס (3):

אז כולם מדברים על הגמר של השנה שעברה, ועל המעידה של גולדן סטייט לפני שהבטיחה את האליפות במשחק מספר 5, אבל צריך לזכור כמה אלמנטים שהיו שם בשנה שעברה ולא נמצאים שם עכשיו.

ראשית מדובר על קיירי ארווינג, שכיכב באותו המשחק, אם יש ביקורת אחת מרכזית על לברון ג'יימס, היא העובדה שהוא לא מאפשר לבנות את המערכת שמעניקה את מירב הסיכויים לקבוצתו ללכת עד הסוף. הוא עצמו מבחינת יכולתו כשחקן הוא כמובן השחקן שנותן לך את הסיכוי הכי טוב לנצח, אבל לפחות בהגדרתי גדולה היסטורית היא מתן הסיכוי הגדול היותר לקבוצה בה אתה משחק לזכות במשחק הרב ביותר של אליפויות בעידן בו אתה משחק. במבחן הזה מה שמשחק לרעתו של לברון הוא יחסו למאמנים ולהנהלה, העובדה שההחלטות שהוא מקבל בנוגע לכח אדם נגועה בשיקולים שאינם ממין העניין של סיכוי לאליפות ובעיקר יחסים אישיים ו-complementing את יכולתיו של לברון עצמו.

שנית אותה הקליבלנד קלעה 24 שלשות באותו המשחק, כדי שזה יקרה, ושוב ללא קיירי, היא חייבת את ג'יי אר סמית' וקייל קורבר בכושר קליעה וכושר בכלל, ועל פי מה שראינו בסדרה עד כה קשה לראות את זה קורה.

מי שדווקא כן מראה יכולת טובה בסדרה הזאת הוא קווין לאב, שכבר היה נראה דיי גמור בשלב מסוים של הפלייאוף, אבל חזר לעצמו עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים לפחות, בעיני לאב הוא אולסטאר אמיתי, שחקן שהוא סיוט מאצ' אפ לכל קבוצה, הוא כנראה לא יכול להוביל קבוצה עד הסוף אבל כשחקן משלים לכל שחקן מוביל בליגה הוא חלום שהתגשם, והוא בהחלט מראה את יכולתו בסידרה הזאת גם אם זה לא המיטב שראינו ממנו, וגם אם היכולת ההגנתית שלו לא מהמשופרות.

מה שמוביל לביקורת הגדולה על לו ובצדק רב, לא יכול להיות שפעם אחר פעם תרגילים של ווריורס משאירים בדיוק את המצ'אפ שהם מעוניינים בו, מספיק לראות מה קורה בצד השני, כשחילופים מוקדמים, דאבל טימים אינליגנטים (פחות באים לידי ביטוי אבל גם זה כלי) ומעברים אגרסיביים מונעים את המצ'אפ שקליבלנד רוצה לפחות בחלק מההתקפות, לשמוע את צ'ארלס בארקלי משתגע מכך שפעם אחר פעם הווריורס עושים את אותו תרגיל ללא תגובה מסמל הרבה מהבעיה במערכת של קליבלנד העונה, וקשה לראות את זה משתנה דווקא הלילה.

בצד השני, אפשר להשתגע מכך שלווריורס מספיק יום חם של אחד משלושת הסופרסטארים שלהם כדי לנצח כמעט כל קבוצה בליגה, זה הרכב שחקנים כמעט בלתי אפשרי כשמה שראינו במשחק 3 הוא לא רק את העובדה שגם כשקארי ותומפסון במשחק קטסטרופה, מספיק יום גדול של דוראנט כדי לנצח (ואל תטעו זה היה יום גדול לא פחות מתצוגה של כל אחד אחר בפלייאוף הזה), אלא גם כמה איגודלה משמעותי עבורם. היו לו את הפלוס מינוס השני הטוב ביותר בקבוצה במשחק הזה, והיכולת ההגנתית שלו כמו גם ההשלמה הגיוון והיכולת שלו לתת מנוחה לפורוורדים האחרים בהתקפה הופכת את הווריוריס לכמעט בלתי עצירה.

הדךר של קליבלנד כן לייצר עצירה שלה היא תקיפה אלימה של הריבאונד בשני צידי המגרש קרי היכולת של TT חייבת להיות מושלמת, ואם לדייק היכולת שלו צריכה להיות הרבה הרבה יותר טובה מזו של גרין, כשגם הרחקה של האחרון לא תזיק.

דומה אם כן שכל ניתוח מקצועי מלמד שכל הסיכויים נוטים לטובתה של גולדן סטייט, ואכן למעט התערבות קיצונית של השופטים, ערב קליעה לא סביר של ג'יי אר וקורבר בצד אחד וקארי ותומפסון בצד השני, גם אם נקבל ערב היסטורי של לברון (בהחלט אפשרי) ויכולת טובה של השחקנים המשלימים (כמו היכולת הטובה לפרקים של הוד והיל) הסידרה הזאת אמורה להיגמר הלילה.

הימור: גולדן סטייט ב-8

Subscribe
Notify of
479 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלי לס
אלי לס
5 years ago

גולדן סטייט 20 הפרש לפחות. הגיע הזמן שכולם יתפצצו שם במשחק אחד ולא אחד וחצי שחקנים כל פעם.

שמעון
שמעון
5 years ago

https://youtu.be/UMVjToYOjbM end of the line זה הסוף

כדור הרעם
כדור הרעם
5 years ago

יותר משהלוחמים ירצו לחגוג בביתם, הם ירצו לנצח גמר בסוויפ, דבר שעוד לא עשו.
מנגד קליבלנד תלחם בכל הכוח כדי למנוע סוויפ.

Yaniv Knoll
5 years ago

כנראה המשחק האחרון של לברון בבית.
מעניין מה הוא מבשל לנו..
בנוסף קרי לטעמי יעלה בשביל לטרוף , עוד תצוגת נפל וכתר הFMVP שוב לא על ראשו.

השרת
השרת
5 years ago

איך מתאים לי ניצחון של הקאבס והרחקה של דריימוד, למרות שבטח כשאצפה במשחק הרגש יהיה בעד הלוחמים, הראש רוצה סדרה ארוכה..

תודה דור בלוך, מאוד אהבתי את הפריוויוים שלך כל העונה..

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

מאז שלברון חזר לקליבלנד, לקאבס היו 9 משחקי הדחה.
המאזן שלהם באותם משחקים הוא 7 – 2,
והנתונים של לברון באותם משחקים הם:
37.7 נק', 52% מהשדה, 12.3 רב', 9.1 אס'.

הניחוש שלי?
נראה משחק "מעל הממוצע" מצדו של לברון.
,השאלה היא האם זה יספיק?
הרי גם במשחק מס' 1 הוא נתן משחק אדיר, וזה לא הספיק.

התשובה טמונה אי שם מתחת לקו 3 הנק' של הקאבס.
עד למשחק 3, לקבוצה היו 37% מהשלוש במשחקי הבית,
30% בחוץ.
במשחק 3?
30% מהשלוש.
יצליחו לפגוע?
אני מנחש שיהיה משחק 4.
שוב יחמיצו?
ביי ביי קאבס (תרתי משמע…)

נסיים עם משפט שאמר פעם איש חכם:
"גם מסע של 1000 קילומטרים מתחיל בצעד אחד ".

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

אצל להפלופ: "גם מסע של אלף קילומטרים, מתחיל בצעדים".

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  סוסמעץ

1000+ 🙂

דורון
דורון
5 years ago

סוסמעץ ענק התגובה המצחיקה ביותר שלך, טמיר ברוך שובך

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
5 years ago

יגורש הפלולית הביתה,מסכנה הקבוצה שתיקח אותו,

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

1000+

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago
Reply to  סוסמעץ

יפה!

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
5 years ago
Reply to  סוסמעץ

1000+

שעיה
שעיה
5 years ago
Reply to  סוסמעץ

אהבתי מאוד

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago

תודה דור על קדימונים בשירות הוד דוקותו גם בימי שישי וגם בימי חמישי.
הלילה זה מאבק על הכבוד – הקאבס כדי לא לחטוף סוויפ ובג״ס המאבק על ה fmvp.
יכול להיות שלא נראה שום מאבק כזה אבל מה שבטוח הוא שזה מסקרן.

צביקה
צביקה
5 years ago

Fmvp כבר של דוראנט. אם הסדרה תיגמר הלילה או בשני, הטייטל שלו. הוא לא יתן בחיים משחק גרוע כמו קרי בקודם. אז גם משחק רגוע שלו יספיק.

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  צביקה

אלא אם כן קרי יתפוצץ עם משחק של 40 נק הערב מה שאני חושב שיש סיכוי לא רע שיקרה (יותר מעניין אותי אם הם מתכוננים לנצח בכלל הערב כי עוד משחק באוקלנד שווה להם מליוני דולרים).

Ido
Ido
5 years ago

Thanks door. Great previews.
Fantastic season for you

רועי ויינברג
רועי ויינברג
5 years ago

סוויפ. חבל

tripledouble
tripledouble
5 years ago

מספיק לשמוע את הראיונות של לברון אחרי המשחק הקודם ולפני המשחק הנוכחי כדי להבין שהוא כבר ויתר והראש שלו במקום אחר, זה ייגמר הלילה. תודה על פריוויו מצוין

Niro
Niro
5 years ago

יאללה שיגמר כבר השעמומון הזה

Avri
Avri
5 years ago
Reply to  Niro

לגמרי.
בכלל יש פלייאוף די משעמם (להוציא את הסדרות של בוסטון אהובתי, וקצת יוסטון דאבס).

avihai
avihai
5 years ago

למרות שאני אוהב את גולדן סטייט, אשמח למשחק ענק ל לברון ופרידה מהקהל, עם הפסד ב5 באורקל.

מאמין שקרי נותן היום הצגה, ושהמערכת תעבוד בשביל להביא לפרנצ,ייז פלייר שלה FMVP ראשון שיכניס אותו לליגה של הגדולים באמת

avihai
avihai
5 years ago
Reply to  avihai

*של

ולדי קוגן
5 years ago

משחק אחרון של לברון בקליבלנד,צפו להצגה מפחידה,כזו שלא תספיק לנצחון.ג"ס ב-7.

עוז
עוז
5 years ago

אין כמו התמונות של הירידה מהמטוס עם הגביע ביד. גולדן סוגרים סיפור היום.

הפועל גזר מ-ל-ח-מ-ה

המשחק הערב? באיזו שעה?

KingJames23
KingJames23
5 years ago

לא כזה ערב.
4 בבוקר

KingJames23
KingJames23
5 years ago

כלכך מבאס…
אני אוהד את הקאבס מהגמר הראשון שהם היו אז ב2007 הייתי אז בן 11 ובכל זאת קמתי בלילה למשחקים.
כמובן שאהבתי ועודדתי את לברון בתקופה שהיה במיאמי.אבל זה ממש אבל ממש לא אותו דבר כמו שהוא בקליבלנד 🙁

tripledouble
tripledouble
5 years ago
Reply to  KingJames23

איזה קטע זה גם היה הגמר הראשון שאני ראיתי וגם הייתי באותו גיל 🙂 באותה תקופה עוד הייתי בעד לברון במיוחד אחרי מה שעשה נגד דטרויט , היו זמנים..

THE KING RISSELL
THE KING RISSELL
5 years ago

תודה רבה.

..אבל זה לא נורא כי יש גם משהו מנחם…

"כל סיום הוא פתח להתחלה"

תומר השני
תומר השני
5 years ago

גם אם קליבלנד תנצח היום במשחק 4 היא תובס במשחק 5 אז נראה לי שהסיפור נגמר היום בסוויפ

שי אבן צור
שי אבן צור
5 years ago

תודה רבה דור על עונה של פריוויואים מצוינים!

חבל, האמנתי וקיוויתי שתהיה לי הזדמנות לעוד סיקור במשחק 6 ואז אוכל להודות לכולם אבל זה לא יקרה.

תודה לכל הצוות הנפלא (שחיפה עליי בימים שנבצר ממני לסקר) והמגיבים הנהדרים.

תענוג להיות חלק מקהילה כ"כ כיפית!

נוט 4 נוט 5 נוט 6
נוט 4 נוט 5 נוט 6
5 years ago

שנתיים מדהימות אישית ומבוזבזות לגמרי של לברון בדרך לסוף, תודה לאלו רק שייגמר כבר מהר
ויאללה לטריפיט הבא, יותר מדי הייטרים מתגעגעים לסיוטי הלילה שלהם

Dror2
Dror2
5 years ago

באמת. תודה על עונה של פריוויוים (יש מילה כזאת?!) נפלאים…
גם לי יש הרגשה שהיום זה נגמר, אבל אני אקום בכל זאת. היופי בספורט זה שלפעמים גם הלא צפוי קורה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 years ago

תודה דור על הסיקור, ועל עונה שלמה. תנוח, תתרווח, ונקווה להיפגש אחרי הפגרה.
חלוק בין הרצון שלי להבטיח את הנצחון של גס, לבין הרצון לראות עוד קצת כדורסל. העיקר שיהיה משחק מעניין.
דרך אגב, מי הגוף שבוחר את הfmvp? עד כמה משפיעה שם פוליטיקה? בכל מקרה, שיילך לקטנצ'יק. לדוראנט כבר יש, ובשביל סטף זה עוד משהו שלאבא אין ולו יהיה

MBK
MBK
5 years ago

קליבלנד גמורים מנטלית
אחרי הארוע של JR לברון ישב עם הראש בין הידיים מנותק מהקבוצה
נראה שהאוויר והתשוקה יצאה מהראות של קליבלנד
אם הייתי טיירון לו הייתי מנסה ללכת עם הרכב גבוה של לברון בפוינט
הוד לאב ו TT והמחבל

שעיה
שעיה
5 years ago
Reply to  MBK

לא מובן. לאיזה מחבל אתה מתכוון? ג'י אר או היורש קלארקסון?

פיצה ארמנית
פיצה ארמנית
5 years ago

סוויפ פירוס
כמו שהנצחון של קליבלנד על גולדן הביא את דוראנט למפרץ
ככה הסוויפ המוחץ של גולדן ישלח את לברון לקונטנדרית רצינית במקום להישאר בבית
to be continued…

אלון עידן, הארץ
אלון עידן, הארץ
5 years ago

קווין דוראנט רוצח? בסך הכל פחדן מוכשר מאוד
מאת אלון עידן

פורסם ב – 08/06/2018 13:10

דוראנט הוא שחקן עצום שהצטרף לקבוצה הטובה בעולם, רצח את התחרות ב-NBA והפך אותה למופת של "לא כוחות"

"דורנאט רוצח". לברון ג'יימס אמר את זה על קווין דוראנט, שהיה אחראי לניצחון השלישי של גולדן סטייט בסדרת הגמר מול קליבלנד. לברון טועה: דוראנט לא רוצח. דוראנט הוא שחקן עצום שהצטרף לקבוצה הטובה בעולם לפני שנתיים. כלומר, יותר מאשר רוצח, דוראנט הוא פחדן. פחדן מוכשר מאוד. השחקן השני בטיבו ב־NBA אחרי לברון. עוד פחדן, אגב, שמחפש לעצמו בכל שנה קבוצה שתאפשר לו טבעת.

והמחמאות של לברון לדוראנט אינן מקריות. הן קשורות לדור של פחדנים שמבקשים למחוק את כתם הפחדנות שלהם על ידי האדרה הדדית. דוראנט לא היה צריך לשחק בווריירס, כמו שלברון לא היה אמור לשחק במיאמי. והתהליך ההוא, שהפך עם השנים למובן מאליו, גרם למה שאנחנו רואים בלילות האחרונים: ליגת הכדורסל הטובה בעולם היא מופת של "לא כוחות". כמו מכבי תל אביב כדורסל בימי המונופול האכזריים ביותר שלה.

אנשים אומרים "עזוב אותך, זה הכל ביזנס היום". הם מתכוונים לומר: תתקדם, אף אחד לא מתעניין בשאלות של תחרותיות ורוח ספורטיבית, זו רומנטיקה של פעם, היום שחקנים רוצים להרוויח הרבה כסף ולאסוף כמה שיותר תארים. ואחרי שאומרים, ממשיכים להגג על "דוראנט הרוצח" שקלע שלשה מטורפת במאני טיים של המאני טיים, ועל גדולתו של לברון שמספק משחקים "אגדיים" בזה אחר זה. והיכולת הזאת "לעבור הלאה", למחוק את ההיסטוריה ולהתייחס למציאות המעוותת בספונטניות רעננה, מפליאה אותי בכל פעם מחדש. יש משהו כמעט מפחיד באופן שאדם מסוגל למחוק עוול מתיקיית הזיכרונות שלו. הפחד הזה אינו קשור לספורט אלא לחיים. מה זה אומר שעוול יכול להישטף בקלות תחת הקונפטי של הניצחון? מה זה אומר שערכים ספורטיביים נמחצים תחת מחיאות הכפיים של ההמון הדורס?

זה אומר שהספורט נכשל בתפקידו. שבמקום לסמן למציאות עצמה את הדרך הנכונה — משל היה מטאפורה לאופן הצודק שבו מאבקים אמורים להיות מוכרעים — הוא עצמו קרס את תוך הכאוס המוסרי של הממשות. כלומר, במקום שאנשים יביטו בספורט שוויוני ותחרותי ויאמצו אותו כמופת של התנהלות בעולם, מגדלור של "ככה עושים זאת נכון", הספורט קרס אל תוך התודעה הקפיטליסטית החזירית והפך בבואה מוגזמת ומנופחת שלה. במלים אחרות: הספורט לא עמד בלחץ. הוא המיר את הפנטזיה שהוא אמור לייצג: ה"תחרותיות" הוחלפה ב"שואו", ה"מאבק" הומר ב"כסף" וה"הגינות" ב"כמות תארים". הספורט שקע בביצות המיתוג והמינוף, השפיל מבט אל מול "הכוכבים", ונכנע לסנטימנט האבולוציוני־סדיסטי האנושי שמבקש לדרוס את החלש ולמנוע ממנו לאיים על ההגמוניה.

זה נכון שקשה לתת משקל ממשי לכל הדברים האלה כשמביטים בקווין דוראנט. הוא שחקן כל כך טוב ואדם כל כך נחמד — ולכן הלב מבקש למחות את הכתמים שמבצבצים ברקע. אבל האמת הפשוטה היא שדוראנט קפץ על העגלה. הוא זיהה קבוצה אדירה וסימפטית והבין שדרכה יוכל לאסוף תארים — אישיים וקבוצתיים. והקפיצה על העגלה היתה פעולה אנטי ספורטיבית, שתחת ניהול ענייני וקשוח יותר היתה נפסלת על הסף. זה לא קרה. מה שכן קרה זה שהעגלה המשיכה לנסוע, אין עצור. וכעת אנחנו צופים בהשלכות של החזירות: קבוצת על שמפרקת כל מי שמאיים לגעת בה. וכדי לצקת משמעות לרגע, כדי לאפשר לעצמנו "לחוות", ו"להתרגש", ו"להידהם" — ובעיקר לא להיתקע שוב באפרוריות של היום־יום — מערכת הניקיון הפנימית שלנו מלבינה את הכתמים, משטיחה את הבליטות ומהדקת את הקצוות.

אז אולי לברון דווקא כן צדק. דוראנט "הוא רוצח". הוא רצח את התחרות.

פאקו
Admin
5 years ago

רציתי לראות אם מישהו יביא את זה כאן. לאלון עידן יש כמה טורים בהם הוא חד כתער, וכמה עם ריח חריף של התפלצנות. הטור הזה בהחלט שייך לקבוצה השנייה.

דקסטר
דקסטר
5 years ago
Reply to  פאקו

טור מדויק

הווריוס היא לא קבוצה מעניינת ולא שייכת לגדולים לדעתי.
הכדורסל של היום הוא פשוט אחר. כולם מכבדים יותר מדי את כולם.
חסרות לי עוד קבוצות כמו יוסטון שבאו הפלייאוף הזה להרביץ לשרוט ולגרור אותם לאזורים לא מוכרים.

דוראנט עדיין לא הוכיח את עצמו כאחד שיכול להוביל קבוצה.
להוביל פירושו להיות המנהיג הבלתי מעורער, זה שעונה לתמיד לתקשורת על שאלות מציקות, זה שהאוהדים ידרשו ממנו כל הזמן את הטוב ביותר וזה שיוציא את הקבוצה ברוב המכריע של הפעמים מהבוץ.
כל הדרך למגרש ובחזרה ובמקלחת וכשהוא הולך לישון וכשהוא אוכל וכשהוא מתאמן וכשהוא משחק עם הילדים וכשהוא נהנה מחופשה צריכה לשבת לו בראש תחושת הלחץ שהכל נופל עליו. לטוב ולרע.

החיים בווריוס מאוד קלים יש איתו עוד 3 אולסטארים שחולקים את העול הזה. ומתוך אזור הנוחות הזה קל מאוד להראות מה אתה יודע.
אם לא הולך לך יש את הקלע הכי גדול במשחק ואם גם לו לא הולך יש את הקלע השני אולי הכי טוב או לבטח טופ 5.. כמה נוח..

אם לברון לא מתפוצץ עם 40 נקודות או טריפל דאבל של 30-10-10 אין בכלל סיכוי!!!

יקח לליגה אולי עוד שנה כדי להתאפס אבל משנה הבאה זאת תהיה ליגה אחרת, אני רואה לפחות עוד 2 קבוצות ברמה שלה. לאן שלברון יילך ובוסטון. ואולי יוסטון שבוודאות יצרפו עוד שחקן.

שישקבב
שישקבב
5 years ago

לגמרי התפלצנות .
הליגה הזאת מבוססת על כסף וממשכורות עתק משנות ה70 בערך דוראנט ולברון לא שונים מאף שחקן הנהלה מאמנים והקומישינר עצמו…

דורון השני
דורון השני
5 years ago

טור מעולה שבמעולים. כל מילה אמת
תובנה מאוד יפה על הספורט שצריך לשמש אידאל לחיים ולא להירמס על ידיהם

Benjo
Benjo
5 years ago

גם בעייני הטור הזה הוא לא יותר מפלוץ אחד ארוך ומתמשך.
בליגה שבה שחקן נשמה כמו אייזאה תומאס יכול למצוא את עצמו בשיא הציניות בבוקר בבוסטון בקליבלנד ללא כל התראה מוקדמת גם לשחקנים מותר.
לא כולם יכולים להיות מייקל מג'יק בירד או סטף שהנהלה טובה דאגה להם לקבוצה טובה ולכן נשארו בבית כל הקריירה וזכו באליפות ללא כוכבית. לברון נתקע לחוסר מזלו עם GM שלהבנתי לא היה מוכן להכניס יד לכיס ולחזק את הקבוצה (לפחות בסיבוב הראשון שהיה שם). דוראנט נתקע עם חבר צוות שהוא שחקן נפלא אבל אחד שאי אפשר לקחת איתו אליפות אין מה לעשות. שניהם בזבזו הרבה שנים והיו חייבים לעשות מעשה . בברירה בין להיות צ'רלס ברקלי שכולם מעריכים אבל אין לו טבעת לבין להיות לברון או דוראנט שיש להם טבעת אפילו עם כוכבית הם בחרו נכון.
הדבר שפשוט הורג אותי בכל הסיפור הזה שאדם שכוחו מול מקלדתו מעז לבקר שחקנים שהם אלופי NBA. אז הם לא מייקל ולא בירד לגבי חלק מהאנשים אבל עדין הם אלופים. לי דרך אגב זה לא מוריד בכלום כי ברגע שאתה אלוף אף אחד לא יכול לקחת לך את זה. מראדונה כבש שער ביד ב 86 . לגבי כולם הוא יהיה תמיד אלוף עולם. הכוכביות נעלמות עם השנים כי קשקושים כאלה מופרחים לאויר ונעלמים אחרי כמה משבי רוח . להיות אלוף – נשאר לנצח.

דקסטר
דקסטר
5 years ago
Reply to  Benjo

דוראנט לא נתקע ולא נעליים.
לקבוצה שהובילה 3-1 על הווריוס הוסיפו את אולדיפו וסאבוניס.
אז קו אחורי של ראסל-אולאדיפו-דוראנט הוא בוודאות הכי חזק בליגה.
ונכון שאולדיפו השתפר המון בשנה הזאת אבל הוא היה עושה את הקפיצה הזאת בלי שום קשר.
או בוא נגיד היה עושה קפיצה בכל מקרה רק לא ידוע כמה גדולה היא היתה.

ובכל מקרה כדי לקחת אליפות כל אחד צריך להקריב קצת, כמו שקליי עושה.

וגם אם בחר לעזוב יכל לעשות זאת לכל קבוצה אחרת וזה היה לגיטימי.
למשל בוסטון שרצו אותו מאוד.
רגע אני אני מקווה שאתה לא חושב שיש לבוסטון הנהלה גרועה כן?….

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  דקסטר

רגע שאני אבין מר דקסטר: אתה קובע מה לגיטימי ומה לא לגיטימי?
כלומר לפי ההגיון שלך לחכת לבוסטון זה לגיטימי וללוחמים זה לא לגיטימי???
כלומר לפי ההגיון שלך כששחקן עובר קבוצה הוא צריך לעבור לקבוצה היותר חלשה כדי שתגדל התחרותיות בליגה?? כלומר לפי ההגיון שלך שחקן שעובר קבוצה צריך לא לחשוב על באיזה קבוצה היא טובה יותר ואיפה יש לי סיכוי יותר גבוה לקחת אליפות אלא הוא צריך לעשות מעזה אלטרואיסטי ולודא שהתחרות בליגה נשמרת???
תגיד אתה אמיתי???

Ish
Ish
5 years ago
Reply to  Benjo

למה אתה לוקח ברצינות את מר 'קווין קוק שחקן מפתח בווריירס'?

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  Benjo

איזיאה תומאס לא שחקן נשמה. הבנאדם קיבל מערכת סביבו שהוציאה ממנו את המיטב (בוסטון), כאשר הוא כל הזמן מזמר על משאיות הברינקס לחוזה הבא שלו.

אממה… הוא נפצע ובוסטון החליפו אותו בשחקן יותר טוב. כמה שאיזיאה היה טוב לבוסטון, בוסטון העלו את הערך של איזיאה.
רק מה… שכמו הסיפורים בסקרמנטו ופיניקס על חדרי ההלבשה, פתאום צצו סיפורים בבוסטון. בקליבלנד בכלל אין מה לדבר והעל הדברים שעשה בלייקרס (חייב להיות חמישייה).

איזיאה תומאס כנראה צריך להסתכלבמראה ושתהיה לו ביקורת עצמית כדי להבין לאן שהגיע (וגם קצת מזל לא יזיק – פיצועת וכד')

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  Smiley

איזאה לא באמת מעניין בכל זאת עלה לשחק אחרי טרגדיה קשה. הקהל ראה בו בן בית. אבל הוא לא ממש משנה. המציאות היא שמעבירים שחקנים בטריידים כאילו הם סחורה. אז בסיטואציה כזאת לצפות לנאמנות מוגזמת מהשחקנים? לא נראה לי ציפיה סבירה.

השרת
השרת
5 years ago

״הספורט קרס אל תוך התודעה הקפיטליסטית החזירית והפך בבואה מוגזמת ומנופחת שלה..״

פשיהה איזה פלוץ, עד לפה אני מריח אותו..

כוכבים שחוברים אחד אל השני תוך ויתור על משכורות על מנת להרכיב קבוצה לאליפות זה ההפך מקפיטליזם וזה אידאל ספורט מדהים לדעתי, הרומנטים הם אלו שתקועים על ג׳ורדניזם, אין שום דבר לא ספורטיבי בלרצות להיות חלק מקבוצה עם כוכבים נוספים, להפך, האינדוודואליזם ששלט עד העשור הקודם הוא בניגוד גמור לערכי הספורט הקבוצתי..

השרת
השרת
5 years ago
Reply to  השרת

ניסה לצאת פילוסוף, יצא פלספן

Ish
Ish
5 years ago
Reply to  השרת

יצא בכיין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

אין שום מצב שקליבלנד מנצחים את זה.

פאקו
Admin
5 years ago

תודה רבה על הפריוויו המצויין הזה ועל שאר העונה. הריח של גמר 2016 חריף מכדי שהלוחמים יוותרו על המשחק.

שעיה
שעיה
5 years ago

לשאלה בכותרת התשובה היא – כן

אורי העגלון
אורי העגלון
5 years ago

מאוד יומרני לעשות סוויפ על קליבלנד,בתת מודע ג"ס עשו את שלהם.
הכל תלוי בלברון שאין לו מה להפסיד.לפי התכנית של הלוחמים ,הוא הולך לתת את משחק חייו ועל זה הם בונים ,שיגיע לאזור ה 50 נקודות מה שנאמר הניתוח הצליח אך החולה מת,כלומר על חשבון משחק קבוצתי,
לכן עליו להוכיח שקליבלנד כקבוצה בהשראתו יכולה לעשות זאת
לפחות בביתה

מנחם לס
5 years ago

תודה דור על כל מה שעשית ותרמת. לקח לי 20 דקות להצליח להתקשר דרך האינטרנט אבל אתה שווה גם 20 אלף דקות!

Berch
Berch
5 years ago

לברון הפסיד בכוונה עד עכשיו
אם הוא יצליח לצאת מ 3-0 לנצחון בסדרה…. זה אפילו מייקל לא עשה
🙂

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

באיזה שעה המשחק?

Smiley
Smiley
5 years ago

4 שעון ישראל

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  Smiley

תודה

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago

תראו מה זה כוחה של תקשורת ותעותועי הזכרון ויחסי הציבור, ואני קורא לכל מעריצי לברון, האם בגמר נגד בוסטון התחושה היא שלברון עשה פשוט הכל ונתן הופעה לפנתיאון שמקנה לו את הזכות לויכוח של השחקן הטוב בכל הזמנים?
ובכן איפה מיסטר גיא הרשע כי זה גם קשור לקבוצה שהוא אוהד:
אפשר בבקשה לקבל את נתוני הסטטיסטיקה של לברון מהגמר נגד בוסטון? ועל הדרך אם אפשר לקבל את נתוני הסטטיסטיקה של קובי נגד פיניקס בגמר המערב 2010?

שעיה
שעיה
5 years ago

לברון שיחק נגד אולסטאר הורפורד. גם, הורפורד. עם חבורת רוקיס נחמדים. קובי שיחק נגד קבוצה היסטורית עם סטיב נאש וגראנט היל. הסיבה היחידה שאין לחבר'ה האלה אליפות היא ששיחקו בפלייאוף המערב והיו צריכים לעבור דרך קובי או טים דאנקן בשיאו. זאת לא השוואה הוגנת בכלל.

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago
Reply to  שעיה

עזוב השוואות ואל תבדוק אבל למי לדעתך יש סטטיסטיקות מרשימות יותר ממה שאתה זוכר בכל סדרה?

שעיה
שעיה
5 years ago

אחרי שטיפות המוח שעברתי אחרי הנצחון הסנסציוני על בוסטון רוקיס אני כבר מאמין שמה שלברון עשה, לא נעשה מעולם לפניו

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago
Reply to  שעיה

ולשם ההגינות אפילו לי נפלה הלסת שראיתי עד כמה הנתונים דומים, זכרתי את משחק 6 כשליטה מוחלטת אבל בסדרה כולה לגמרי וואו

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago

ובכן ידידי קבל הפתעה:
לברון – 33.6 נקודות, 9 ריב, 8.4 אס כל זה על 41.1 דקות, דיוק של 52% מהשדה 40% מהשלוש ו69% מהקו
קובי – 33.7 נקודות, 7 ריב, 8.3 אסיסט כל זה על 41.6 דקות, דיוק של 52% מהשדה, 43% מהשלוש ו88% מהקו
מה דעתך ידידי? מדהים או לא? זוכר שמישהו עף אז על קובי באותה צורה כמו היום? וכן קובי היה צעיר בשנתיים אבל נו באמת שנשווה בין פיניקס לבוסטון?
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2018-nba-eastern-conference-finals-cavaliers-vs-celtics.html

https://www.basketball-reference.com/playoffs/2010-nba-western-conference-finals-suns-vs-lakers.html

שעיה
שעיה
5 years ago

תודה שהכנסת קצת פרופורציות. התקשורת עושה את שלה.
בכל מקרה, אני כבר מזמן לא מתייחס ברצינות לפלייאוף ליגת המזרח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

תודה רבה דור.
כנראה המשחק האחרון של עונה שהייתה מעניינת ומותחת עד סדרת הגמר, ואולי גם המשחק האחרון של לברון בקליבלנד. שורה תחתונה – שמתי שעון 🙂

Benjo
Benjo
5 years ago

אחלה פריוויו תודה רבה אני מהמר על סוויפ עם הצטיינות של סטף הערב.

.איתי.
.איתי.
5 years ago

קליבלנד ב2.

שעיה
שעיה
5 years ago

לברון זאת הונאת העשור. הוא המיידוף של הכדורסל. היום ישלחו אותו הביתה לבנות קבוצה חדשה בליגת המזרח

Smiley
Smiley
5 years ago
זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  Smiley

תודה

חסרת לאחרונה

Smiley
Smiley
5 years ago

אכן… משחק ראשון סוף סוף בסדרת הגמר שיוצא לי לראות בשידור ישיר

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  Smiley

תיהנה חביבי

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

יאללה

דורון
דורון
5 years ago

צורך בלינק נוסף? דברו ותקבלו, הימנון יפה לאמרקאים

דיוויד בירד
דיוויד בירד
5 years ago

Let's go!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago
קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

עופר שלח…..

דיוויד בירד
דיוויד בירד
5 years ago
Reply to  קלמנטה

ח"כ עופר שלח!

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  קלמנטה

???

Dror2
Dror2
5 years ago

הדאבס באו לקחת אליפות, הקאבס באו להעביר את הזמן

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

רב הגנה לגולדן… הגיע הזמן

Smiley
Smiley
5 years ago

נראה כאילו הקאבס השלימו עם זה…

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

הגישה של הווריירס למשחק הזה, עד עכשיו, היא גישה של קבוצה אלופה – אינטנסיביות, הגנה חזקה, ובחירת זריקות (ואחוזים) מצוינת

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

לך הביתה קווין לאב
בחיים לא ראיתי אפס אוברייטד כמוך
מתי תעשה פאול חסר מתחת לסל במקום לתת לקרי לייאפ דריל
על כל נקודה שהוא עושה בהתקפה הוא נותן 7 נקודות לקבוצה השניה בהגנה

Smiley
Smiley
5 years ago

דוראנט לאורך כל הסדרה החליט שהוא מעלה אינטנסיביות בהגנה מול לברון.

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  Smiley

מדויק

מצוין בהגנה. בעיקר במשחק 3 ועד עכשיו ב4

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

אם אני לא טועה, עד עכשיו הקאבס זרקו 4 שלשות. ב3 דקות. וקלעו אחת (סמית').

ככה אין להם סיכוי אפילו למשחק צמוד.

אם קווין קוק יקבל היום דקות משחק זה יהיה חותמת סופית על הסדרה העגומה הזו עבור הקאבס

שעיה
שעיה
5 years ago

אין הגנה לקליבלנד. בהתקפה קווין לאב נראה כמו בן ערובה של דעאש. מקבל כדור, רואים עליו את האימה, ישר זורק. לברון איבד את חדר ההלבשה.

Benjo
Benjo
5 years ago

סטףףףףףףףף

דורון
דורון
5 years ago

הגנות חזקות מאד יחסית לרבע 1, מקווה למשחק יפה לעין, כמו ה3 הקודמים קרי בטיפ אין ולברון במסירות יפות

דיוויד בירד
דיוויד בירד
5 years ago

לברון לא צריך לקבל את הכדור ולעבור את החצי מול לחץ. לוקח ממנו יותר מדי אנרגיה.

Benjo
Benjo
5 years ago

הלוחמים משחקים הגנה בהגנה הפעם

Dror2
Dror2
5 years ago
Reply to  Benjo

לקליבלנד אין הגנה. זה עקבי כבר שנתיים. עניין של (חוסר) אימון.

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

השופטים עם לברון בנוהל… לא ישרקו לו צעדים או תוקף ובמקביל כל ליטוף עליו בהגנה.
לא בוכה על השיפוט רק מציין עובדה… לא שזה יעזור להם.

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  קלמנטה

אכן היה צעדים ברורים. עשה כמה מהלכים כאלו של צעד וחצי ונחיתה ל"שתי רגליים" – זה צעדים ברורים

דורון
דורון
5 years ago

סטף ב3 מדהימה למרות התנגשות עם מחבל

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

קווין לאב סוף סוף נתן 3 נקודות קליבלנד אחרי שנתן 8 לוורירס

Smiley
Smiley
5 years ago

ה-NBA חייב לעשות משהו עם הצעדים הללו, כמו גם השריקות שהמתקיף קופץ למגן

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

הווריירס חוזרים מהטיים אאוט עם תרגיל לדוראנט על הפוסט

דורון
דורון
5 years ago

לברון שומר את הגוף שלו ונח לכבוד יוסטון פילי לייקרס 🙂

ג'ונס
ג'ונס
5 years ago
Reply to  דורון

+23

Smiley
Smiley
5 years ago

לינק לערוץ 5 באינטרנט

http://www.tarefet.net/sport5/

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  Smiley

וואללה תודה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago
Reply to  Smiley

תודה סמיילי.
אבל אני רואה שהשידור הוא בלי עופר שלח? חוזר ללינקהאמריקאי

Smiley
Smiley
5 years ago

לאחרונה גיליתי את האתר הזה שנותן שידור לערוץ 5.
אני מבין את ההעדפה לאמריקאים כאשר שלח לא מפרשן. ללא ספק אחד האהובים עלי, יחד עם טלפז)

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago

כרגיל רק לברון מקבל אישור מיוחד לשלושה צעדים

Dror2
Dror2
5 years ago

כואב לצפיה לכל מי שקיוה לאיזושהי תחרותיות. התעללות בחסרי ישע.

Smiley
Smiley
5 years ago

נראה כאילו קארי ודוראנט סיכמו שה-FMVP ילך לקארי

ADISU
ADISU
5 years ago

יהיה כאן שבירת שיא שלשות לגמר

Smoosh
Smoosh
5 years ago

לברון הגיע נחוש לסיים את הסדרה הערב

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  Smoosh

בהחלט מה שנראה על שפת הגוף שלו. אולי מכין הפתעה לחצי השני…

עידן
עידן
5 years ago

קרי כבר עם 12 נק

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

ברמודה בהאמאס ג'מייקה
קליבלנד כבר בדרך לקוקמו עם הביץ' בויס

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

וואוו

פשוט תענוג לצפות בקבוצה הזאת

איזה שטף וזרימה. כולם נוגעים בכדור, משתפים, משותפים.. פלא שהם נהנים לשחק יחד??

לעומת הקאבס.. נראים סובלים החבר'ה, בעיקר לברון

דורון
דורון
5 years ago

שיבחתי את הקאבס ויוסטון רבות, אך גולדן אהובתי משחקת יפה מאד, מסירות יפות

ADISU
ADISU
5 years ago

כמה שלאב יתן את הנשמה הוא תמיד יהיה השעיר לעזאזל. ..
הורוד עשה את שלו הורד יכול ללכת

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  ADISU

נכון, וכואב, אוהב אותו

עידן
עידן
5 years ago

סוואגי פייי

דורון
דורון
5 years ago

הספלש כרגע לאב וקרי [גילרי ואיש]

עידן
עידן
5 years ago

איגי ענק כבר שלשה שנייה

ADISU
ADISU
5 years ago

איגי הוא השומר הטוב ביותר על לברון

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

ארוכה קי לארגו מנטיגו
הקריביים מחכים לכם קליבלנד
שלחו את קווין לאב בטרייד לליגה הסינית

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

השופטים באו לעבוד: )

אבנר
אבנר
5 years ago

האמויפי יילך שוב לאיגודלה

Smiley
Smiley
5 years ago

איגואדלה אדיר!!! במוד 2015

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

מה הליין בוגאס של כמה לייאפס קווין לאב יכול להחטיא במשחק?
אני תמיד לוקח אובר

Smiley
Smiley
5 years ago

לא יודע מה עובר בראש של לברון. אבל לפחות שיעלה את האינטנסיביות אחרת לקאבס אין סיכוי (אם כל הכבוד לזה שלאב טוב מאוד עד עכשיו).

בנוסף, אם זה משחקו האחרון בקאבס, לאוהדים מגיע מחשק טוב שלו בסיום שלו פה ובטח בסיום העונה של הקאבס (כי כנראה שזה הפעם האחרונה של משחק בקליבלנד)

עידן
עידן
5 years ago

עוד פעם קליבלנד גומרים את הוורירס בריבאונד

דורון
דורון
5 years ago

חדשות רעות לקאבס, איגי ודריימונד שקרא הופס בשלשות, הטובות; שלברון שומר את עצמו סוף

אבנר
אבנר
5 years ago

חלאס עם הבידודים!

Smiley
Smiley
5 years ago

תומפסון שכח שווסט בן 200

עידן
עידן
5 years ago

דוראנט נח ההפרש יורד

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago
Reply to  עידן

שכחת שדוראנט הוא מחבל?

עידן
עידן
5 years ago

זה לא הויכוח שלי.אני תמיד אהבתי אותו ופיארתי אותו.היו שקפצו עליי שנה שעברה שד ירדתי אותו לפני לברון

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

+1
משחק פחות יפה, יותר נצחונות

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

9 3 בעבירות.
את קארי מםוצצים אבל כל ליטוף לברון מקבל.

אבנר
אבנר
5 years ago

בנה לנו בית שלם

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

קווין לאב בחוץ
ההגנה משתפרת ב 10 דרגות
שישאירו אותו על הספסל

עידן
עידן
5 years ago

כל הסדרה הקאבס הורגים את הווריירס עם הריבאונד התקפה

מבין בינוני
מבין בינוני
5 years ago

קר נתן להם להוריד את ההפרש עם ההושבה המוגזמת של דוראנט

אבנר
אבנר
5 years ago

יותר כמו דוראנט בחוץ ואין התקפה

אבנר
אבנר
5 years ago
Reply to  אבנר

תגובה ל92

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

10 4 בעבירות. וזה לא שבקאבס משחקים פנימה יותר.. אם כבר ההיפך.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago
Reply to  קלמנטה

תזכיר לנו בבקשה מה היה מאזן העבירות בחצי הראשון משחק 3

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

בערך שוויון. למה?

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

אתה מבדיל בין עבירות לבין זריקות עונשין או שזה מסובך מדי?

Smiley
Smiley
5 years ago

יפה. יש משחק

עידן
עידן
5 years ago

קליי כבר משחק שני ברציפות לא בעניינים.2 העבירות המוקדמות היום גם תרמו לזה

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  עידן

כבר 3 עבירות

הראשונה לא הייתה ולא נבראה

עידן
עידן
5 years ago

כן אני יודע שיש לו 3.התכוונתי ל 2 המהירות ברבע הראשון שהורידו אותו לספסל

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  עידן

חכה לרבע 3 בתקווה

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

12 זריקות עונשין לקאבס

2 זריקות עונשין לווריירס

למי ששאל..

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

שאלתי מה היה מאזן העונשין בחצי הראשון משחק שעבר
מצאתי
12 זריקות ווריירס
0 זריקות קליבלנד

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

ראה תגובה למעלה… הבנת הנקרא שלך חלשה

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago
Reply to  קלמנטה

התכוונתי לזריקות
בשורה התחתונה השופטים גרועים לכולם

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

נכון. ויש להם נטייה לאזן טעויות..

KingJames23
KingJames23
5 years ago

אם היו אומרים לי שלקורבר יהיה שלשה אחת בכמעט שלושה משחקים וחצי.

דיוויד בירד
דיוויד בירד
5 years ago
Reply to  KingJames23

כלום לא מריצים לו

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

20 -11 לטובת הקאבס בריבאונד

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

סטף הפך להיות "סוחט עבירות מקצועי" כל כך שאין זריקה אחת שהגוף שלו נשאר אנכי לקרקע בזריקה, הוא כל כך מחפש את המגע וזורק את עצמו הצידה. יותר פלופר מהארדן "סוחט העבירות הרמאי".
אשבורי לטיפולך.

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

איך השלשה הראשונה שלו היא סחיטת עבירה? תסביר לי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

לא כל זריקה, כשהוא פנוי עם מרחק של מטר מהשומר הוא זורק רגיל . . .

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

אני מדבר איתך על השלשה שאם אני לא טועה ג'יי אר קפץ עליו ונתקע בו, והוא קלע בכל זאת. לא קיבל על זה עבירה למרות שזאת עבירה ברורה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

לא דיברתי על אם קיבל שריקה או לא אלא על זה שהוא מחפש את המגע להוציא את העבירה. בדיוק כמו השלשות המכוערות של הארדן שנכנס בגוף של המגן ומחפש את השריקה בכוח.

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

אני לא ראיתי את זה, אני אסתכל מעכשיו יותר מקרוב, אבל ממה שאני ראיתי הוא מחפש רק שלשות פנויות. אצל הארדן זה מאוד ברור, הוא בועט קדימה.

דורון
דורון
5 years ago

עגל כמו שאמרת שאתה בגיל שצריך משקפיים אז תקנה, זה קרה מעט רק בהשראת הכוכב שלך

Smiley
Smiley
5 years ago

לברון נראה שלא מעוניין לשחק ועדיין מוביל את הקאבס בנקודות

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

יום רגיל בעבודה. קארי חוטף מכות מכל הכיוונים ולא שורקים על כלום.

אבנר
אבנר
5 years ago

זאת הייתה רביעית

מתר
מתר
5 years ago

איך זה לא רביעית של תומפסון אבל כן פאול על דוראנט בצד השני?

דיוויד בירד
דיוויד בירד
5 years ago

כל כך רביעית

עידן
עידן
5 years ago

איגי שלשה שלישית

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

קווין לאב חזר לשחק
הנה באה הריצה של גולדן סטייט

דיוויד בירד
דיוויד בירד
5 years ago

על ההימורים האלה על איגי לא משתלמים עד כה

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

לברון דוחף וחונק אותו … ואיגי מקבבל פאול. מגוחך.

דורון
דורון
5 years ago

לברון ואיגי בטנגו סוער חחח

עידן
עידן
5 years ago

איגי מזכיר לי את רוברט הורי.לא בסגנון המשחק אלא בכך שלעת זקנה שניהם נעלמים בעונה הסדירה והופכים לאקס פקטור בפלייאוף

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

הססטיסטיקה הכי מפתיעה עד כה? גרין 0 רבאונדים.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
5 years ago

פשוט עצוב שצמד פרשנים כמו מארק ג'קסון וואן גנדי שדי נכשלו בקריירת האימון שלהם הם אלו שמשדרים את המשחקים הכי חשובים. לא מסגולים לתת פרשנות נורמלית אז פשוט מהללים את לברון גם כשהוא עושה צעדים. היום סטף חוטף על ימין ועל שמאל אבל ג'קסון שהיה לו יהלום ביד וזרק אותו לאלף עזאזל פשוט לא מסוגל להודות בזה. ואן גנדי זה צדקן מהסוג הכי מעצבן שאפילו אלון עידן נראה לידו אדם שמדבר לעניין.

Smiley
Smiley
5 years ago

גקסון התחיל את התהליך של הוויורס וואן גנדי עשה שנים יפות במיאמי ובניקס.

במה בדיוק הם נכשלו???

אם הם נכשלו בקריירת האימון אז יש בודדים שבאמת הצליחו

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
5 years ago
Reply to  Smiley

על ואן גנדי סתם נסחפתי כי הוא פשוט צדקן מעצבן שמפמפם את כל הזמן כמה צריך לשנות את החוק אבל ג'קסון איזה תהליך הוא התחיל – שנה אחרי שהוא עזב ג"ס לקחו אליפות עם אותו סגל פחות יותר לא בטוח שאני מבין על איזה תהליך אתה מדבר.

Smiley
Smiley
5 years ago

התחיל את התנופה של קארי ותומפסון (לצערו לדעתי קארי נפצע בפלייאוף מול הספרס).
שג'קסון הגיע הווריורס חזרו להיות רלוונטים והגיעו לפלייאוף (שווה בדיקה).
אבל הוא החזיר את הווריורס לרלוונטיות. הם היו טובים מאוד בתקופתו. קאר עשה את ההתאמות שלו והביא אותם לאליפות אבל אצל ג'קסון הם ממש השתפרו והגיעו למצב שהם מוכנים ללכת עד הסוף והשינוי היה שיטתהמשחק של קאר

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
5 years ago
Reply to  Smiley

נניח שמילוואקי מגיעים שנה הבאה לגמר או לוקחים אליפות אתה מגדיר את ג'ייסון קיד כמי שהתחיל שם את התנופה?

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  Smiley

אתה חושב שמילווקי לא השתפרו עם קיד על הקווים( וההתפתחות של יאניס כשחקן שלקיד יש מניות בכך)?

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
5 years ago
Reply to  Smiley

אני לא חושב שמספיק. תראה אפשר תמיד לשאול האם לא היה יכול להיות גרוע יותר אבל לדעתי קי לא עשה מספיק עם מילוואקי וג'קסון פשוט לא ידע מה לעשות עם בק קורט מהטובים בהסטוריה. האמת שאם זה היה תלוי בי גם פורטלנד צריכים לחשוב האם סטט זה המאמן שייקח אותם מעבר לסיבוב שני

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  Smiley

ברור שלא השתפרו מספיק כי ציפו מהם ליותר ממה שעשו בפליאוף.

השאלה מתי עובד הגבול בעבודה של מאמן שנחשבת לכישלון ומתי להצלחה?

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
5 years ago
Reply to  Smiley

המקרה של ג'קסון מסמל את הגבול מצד הכישלון 🙂

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  Smiley

אני חושב שג'קסון היה הצלחה עם הווריורס. פשוט היה חסר להם הגרוש ללירה שזה היה קאר.

הבדל שעם קאר הם פשוט הרבה יותר טובים וזה בעוכריו של ג'קסון, אבל הוא עשה אתם אחלה עבודה

עוז
עוז
5 years ago

קרי נלחם על התואר

עידן
עידן
5 years ago

מת על גבאל מקגי.מקווה שישאירו אותו גם עונה הבאה

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  עידן

הפתעה והופעת פלייאוף טובות שלו, פי 100 מפאסוליה

ADISU
ADISU
5 years ago

לברון תמיד בורח ממגע,מפחד שלא יהיה פוסטר

Dror2
Dror2
5 years ago

איזה פלופ מגעיל של דוראנט

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

8 חסימות עד כה לגולדן. באו לעבוד.

Smiley
Smiley
5 years ago

מקגי פשוט גילה את עצמו מחדש בווריורס.

המזל שלו שהווריורס מאמינים בו כמו שמנחם האמין בו

#אולי_יש_תקווה-להאשים_ת'אביט

עידן
עידן
5 years ago

סטפןןןןןןןןן

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

סטף

ADISU
ADISU
5 years ago

ה קאפקייק הפך רשמית את הדאבס לשלו…ראיתם איך הוא נותן צ'אפחה לראשו של קארי,כאילו היה איזה רוקי מתלמד?

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago
Reply to  ADISU

רק אתה ראית.
כמובן ששמת תמונה של פיפן אז זה לא מפתיע.

ADISU
ADISU
5 years ago
Reply to  קלמנטה

לא פלא שלא ראית. ..אבל אני מבין אותך ,גם ההוא בפורפיל שלך לא ראה 😂😂😂😂😂

עוז
עוז
5 years ago

בזון

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago
Reply to  עוז

עגל-קמע-שלנו – כל מי שיעניו בראשו רואה איך לפלופ כמעט חסין לחלוטין מעבירות נגדו , ואיך מורידים את סטף בהורדות זקיף .
אבל אני במצב רוח נדיב היום , לאור הנסיבות – אז אתה יכול להמשיך בפרובוקציות .

עידן
עידן
5 years ago

לשנה הבאה
להשאיר-קרי תומפסון דוראנט גרין מקגי

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  עידן

ליוינגסטון איגי יאנג(אם לא יקבל הצעה גבוהה יותר מבחינתו ואם הווריירס לא ימצאו 2 במחיר זול יותר טוב ממנו)מקאו(אהבתי אותו בשנה הראשונה) בל לוני כגבוה שלישי וקור כרכז שלישי.
לשחרר את דמיאן ג’ונס ופאצוליה ואם השמועות נכונות להביא את ארבור אריזה במחיר נמוך ועוד שחקן שניים וטרנים במקום ווסט שכנראה יפרוש

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  עידן

וקור כרכז שלישי

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  עידן

ליווינגסטון ואיגואדלה לדעתי חתומים לאיזה 3 שנים

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  Smiley

נו כן אמרתי להשאיר.לשחרר רק את דמיאן ג’ונס ופאצוליה ודייויד ווסט שכנראה יפרוש

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  Smiley

מקווה שיעיפו את בל, אין לו בגרות ולא מתאים באופי

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  דורון

בל?!?!
הוא מצויין והא רק רוקי. גניבה של הווריורס בסיבוב השני. התחיל את העונה נהדר ופשוט נפצע

מאיפה הבאת את זה?

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  דורון

בל שנה הבאה אמור להיות סטרטר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago
Reply to  דורון

בל יהיה מפלצת. הוא כבר עכשיו מפלצת קטנטנה.

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  דורון

מסכים עם סמיילי ל ח ל ו ט י ן

כדור הרעם
כדור הרעם
5 years ago

קרי FMVP! סתם לכלכם את הפה

אבנר
אבנר
5 years ago

אחרי ההופעה במשחק הקודם בושה עוד להזכיר אותו

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

למניעת מחלוקות , וגם כיוון שמגיע לו , אני הייתי חוזר על דוגמת 2015 ומעניק FMVP לג'אבאל .

כדור הרעם
כדור הרעם
5 years ago

גם ב-2015 לא הגיע לאיגודאלה.
כבר ב-2015 זה היה צריך להיות של קרי.

דורון
דורון
5 years ago

חחח אשברי, נחלק לג'אבל ולוני ביחד, בעצם גם לג'יי המחבל

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago
Reply to  דורון

אם מחלקים, אז למקגי ושון .

שעיה
שעיה
5 years ago

מעניין מתי קארי יפסיק להשתעשע עם לברון וידרוך לו על הגרון. לדעתי זה יקרה בדקות הקרובות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

משחק מאד מותח……
חחחחחח
אם הילדים של הסלטיקס, בראון ורוזייר (גם סמארט), לא היו עושים בטיטול בחצי השני של המשחק השביעי בבוסטון, הסלטיקס היו מנצחים לפחות משחק אחד בבית ולא היו נותנים לסטייקים לטאטא אותם….
לברון? יש מצב שציפי וגורגי באים לקליבלנד להצטרף ללברון ב שנה הבאה????

Smiley
Smiley
5 years ago

ואם סמית היה רץ /מוסר לכיוון הנכון במשחק 1 אולי הדינמיקה של הסדרה היתה שונה…

בוסטון לא בגמר כי הם לא היו טובים מספיק והקאס ניצחו

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

לסמיילי – רק עכשיו את הטור שתרגמת את אולג'וואן ועוד לא קראתי בעיון.
תודה. האקים הוא מס' 1, אין עליו

Smiley
Smiley
5 years ago

בכיף 🙂

ADISU
ADISU
5 years ago

מגי MVP

עידן
עידן
5 years ago

כבר אמרתי שאני מת על גבאל מקגי?

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

מה רוצים מדריימונד ? עוד לא ראיתי אף פעם פאול שנשרק ללפלופ והוא לא מתווכח עליו . לדריימונד זה עוד קורה לפעמים…

Dror2
Dror2
5 years ago

יש היום קבוצה אחת שמגיעה לה אליפות וקבוצה אחת שמגיע לה סוויפ. מבאס. לא בשביל זה קמתי ב4:00… קיוויתי שלפחות יהיה פייט

Smiley
Smiley
5 years ago

הווריורס יסגרו את הסיפור ברבע הזה

דרור
דרור
5 years ago

בוקר טוב אדם ולילי ריגר.

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

מקגי ! בחיי שמגיע לו FMVP

השועל
השועל
5 years ago

יאללה הימורים: האם לברון יורד את החולצה במנהרה?

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

דורון כתבת שבל לא מתאים כי איןלו בגרות?
אתה מבין שהוא רוקי כן?
ואחד המבטיחים שבהם.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

הג'בלאות עושים שמות בתומפסונים. תומפס' לא מרבל בקבוצה רגילה יותר מ 3 מליון לעונה, פשוט לא שווה את הכסף.

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

ורק לראות כמה עולה TT וכמה עולה מקגי .

דרור
דרור
5 years ago

לא בשביל זה נשארתי ער עד עכשיו. באסה.

דרור
דרור
5 years ago

ד"ר רזי טריסטן שחקן מצוין ריבאונדר חוסם מגן על גארדים לא רע, אתה מגזים בטירוף

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  דרור

אוקיי, מסכים שהוא שחקן לא רע אבל לא שווה 16.5 מליון השנה ולא יהיה שווה 18וחצי בעוד שנתיים. אם לברון לא נשאר, הקבס יעבירו את תומפסון אחרי השנה הבאה לקבוצה בבנייה שצריכה לסגור תקציב לעונה אחת. שנה אחרי כן יתנו לו 2-3 מליון לעונה…

דורון
דורון
5 years ago

ג'אבל עם הגרושים שמקבל בפולו אפ בלתי אפשרי, מול טיטי עושק המועדון בחסות לברון וקללת הקרדשיאן[גילרי]

עידן
עידן
5 years ago

קווין פאקינג דוראנט

מנחם לס
5 years ago

את כל החצי הראשון ראיתי במרכז הקמפוס של אונ' דוידסון, 20 דקות מהחווה של קני (בנה של אשתי גייל). שמו מסך ענק ובחוץ ישנם איזה 2,000 או 3,000 סטודנטים ואנשי פקולטה, שותים בירה ומשתוללים עם כל סל של סטפן שהעה סטודנט כאן.

הסל האחרון של קרי לפני החצי עם 15 שניותלסיום כשהוא תוקע שלשה מאיזה 15 מטר כשלברון שומר עליו זכתה לזיקוקין כמו ביום העצמאות

חזרתי לחווה לראות את החצי השני.

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  מנחם לס

כיף לשמוע, קרי צריך משקפת, תמשיך להנות

ADISU
ADISU
5 years ago

לאב היחיד שנלחם שם,אפילו התחיל לכוון את לברון בהגנה .
אבל בסוף המדיה כמובן תאשים אותו ותזרוק אותו לכלבים.

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  ADISU

+ 0.75

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago
Reply to  ADISU

היחיד שנלחם בקאבס הערב הוא סמית', עם הבלחות לחימה של רודני הוד (כשהוא מקבל פירורי דקות)

דרור
דרור
5 years ago

גורג היל מאכזב

MBK
MBK
5 years ago

גולדן סטייט משחקת פור פליי
שימו את הכדור לדוראנט ביד 3 התקפות רצוף ואפשר לשלוח את קארי לקרר את ה שמפניות

MBK
MBK
5 years ago
Reply to  MBK

פעם ראשונה !

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  MBK

מדהים שדוראנט בכלל לא מחפש ללכת לטבעת אלא לעצור לחצי מרחק.

ממש יותר נוח לו עם הזריקה הזו (שהיא יחסית קשה בכדורסל)

tripledouble
tripledouble
5 years ago

איזה מתח

מנחם לס
5 years ago

כאן בחווה האינטרנט עובד ולא עובד אז לא יודע כמה אהיה בבלוג החי כי עלי להתחיל גם לעשות את המעורב למחר.

טוב שייגמר הלילה. רחמנות על הקאבס, ואבוי לטיירון לו שהוא ממש, אבל ממש חסר מושג ואפס גדול

עידן
עידן
5 years ago

טוסטטררררר
יופי של אסיסט של דוראנט

Dror2
Dror2
5 years ago

מביך מה שקורה שם

דורון
דורון
5 years ago

שאקטין הכי טוב בדק' האחרונות בגולדן

ג'ונס
ג'ונס
5 years ago
Reply to  דורון

ג'אבייייייייל מגייי

ADISU
ADISU
5 years ago

לברון התחיל למלא את הסטט

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

כמה עבירות עשה לברון על סטף בכניסה הזו?

Smiley
Smiley
5 years ago

נשאר רק לשפר סטטיסטיקות

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

דריימונד גרין זה פשוט שחקן שאתה מת שיהיה בקבוצה שלך

כמו שכתבתי כאן כבר – מבחינתי הוא הMVP

עידן
עידן
5 years ago

השחקן האהוב עליי בליגה

MBK
MBK
5 years ago

לברון יעשה 6 וייסיים את המשחק כמו גדול על הספסל

MBK
MBK
5 years ago

רמת הכדורסל בגמר הזה מתדרדרת מרגע לרגע
שישרקו לסיום בסוף הרבע ה 3 – טו סמולר דה השפלה ,גם של הצופים

דורון
דורון
5 years ago

ההפך מבכיינות; חוצפה ששרקו למלך פעמיים במשחק עבירת תוקף, אם כל העונה לא שרקתם תהיו עקביים

tripledouble
tripledouble
5 years ago

נאנס מביך

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  dor bloch

בדיוק

דורון
דורון
5 years ago

מלך האשפתות כרגע בדרך שבא הקאבס נראים, מינימום השקעה

Dror2
Dror2
5 years ago

לברון גמור. באמת קיוויתי שיהיה משחק אמיתי היום.

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  Dror2

בדיוק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago

תענוג

MBK
MBK
5 years ago

לברון דעך עם הפלייאוף

שעיה
שעיה
5 years ago

לברון עומד בהגנה. פשוט בושה וחרפה. הורס את הקבוצה לפני העזיבה

מנחם לס
5 years ago

הסוויפ הכי קל בזכרון

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  מנחם לס

לא הספרס היה יותר קל ב-2007 ?

ADISU
ADISU
5 years ago

חחחחחחחחחחח דורכים על לברון כמו מקק…קשה לראות את זה עם כל הסלידה שלי אליו

Dror2
Dror2
5 years ago

פעם ראשונה שאני מכבה משחק לפני הסוף. אם לקאבס אין חשק לשחק לי אין חשק לראות. שאפו לגולדן סטייט.

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  Dror2

רגע… חכה לקאמבק…

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  Dror2

בדיוק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

המשחק גמור. איזו בושה הסוויפ הזה. כתם על השחקן הטוב בדורו ואחד מ 6 השחקנים הטובים בהיסטוריה.

Smiley
Smiley
5 years ago

די נו. איזה כתם? שהוא פגש קבוצה יותר טובה ממנו? שהוא משחק ואין לו אוויר? שהכל עליו ונגמר לו הדלק? שהוא סחב את הסגל הזה לגמר?

הוא נתן פלייאוף מהסרטים. בסדרת הגמר הווריורס פשוט יותר טובה (וגם יותר טובה מכל הליגה)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  Smiley

כתם זה שיש פה סדרת גמר עם כזה סוויפ!
אבל יש לו נסיבות מקלות, בין היתר הפציעה שלו בעין שחיסלה את הקליעה מה 3. פה אני מסכים עם מנחם.

Smiley
Smiley
5 years ago

הוויורס הקבוצה הכי טובה בליגה ובפער עצום שהם מפעילים את כל הבוכנות.
אין הרבה מה לעשות מולם, במיוחד לא הסגל הזה של הקאבס.

Smiley
Smiley
5 years ago

אתה מדבר על בוסטון שיכלו לעשות יותר… אבל הם לא הגיעו למעמד הזה בכלל, ויכול להיות שהם גם היו חוטפים סוויפ

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  Smiley

הסלטיקס נצחו את הסטייקים בבית ונתנו פייט בכל משחק בשנים האחרונות. ללברון היה חסק קיירי שייצר נקודות כשצריך בסדרה הזו….

Smiley
Smiley
5 years ago

מזכיר לך שלברון ניצח את הסלטיקס ב-7 ועוד ללא יתרון ביתיות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  Smiley

אכן הסלטיקס הפסידו את המשחק השביעי בגלל חוסר ניסיון ושטויות של 2 שחקנים לא מנוסים בסוף המשחק. האשמה על סטיבנס שלא הלך על השחקן החם שיציל אותו ונתן לרוזייר ובראון להשתולל שם כשהם לא בפוקוס.

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

לברון רוצה להיזכר הגדול מכולם – אז הוא שומר את המהפך לרביעי .

דורון
דורון
5 years ago

חחח לך ולסמיילי

שעיה
שעיה
5 years ago

מישהו ראה את קובי/ג'ורדן/דאנקן/דירק במופע מנהיגות סמרטוטית כזאת? כואב לי על האוהדים שלו שאוכלים את ההונאה הזאת בתיאבון

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

וכל אלו שהימרו כסף גדול על קאבס בגלל היחס בהימורים לעשות הון קטן…

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  קלמנטה

מי זה היה? "העיט/חדש פה"?

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
5 years ago

משחק ענק של גרין

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

בנוהל

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

לכספי טבעת אליפות.

עידן
עידן
5 years ago

סטפןןןןןן

דורון
דורון
5 years ago

כל האנרגיה נשאבה משחקני הקאבס, פשוט בושה שכך הרימו ידיים, מתבאס ואני בעד גולדן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

לדעתי נצטרך לחכות הרבה זמן, אולי חודשים, לפני שלברון יכנס את מסיבת העיתונאים שלו ויודיע על עתידו.

tripledouble
tripledouble
5 years ago

אשכרה מעניין למי יילך הfmvp יותר מאשר הסדרה עצמה

דובי
דובי
5 years ago
Reply to  tripledouble

קארי. קל.

tripledouble
tripledouble
5 years ago
Reply to  דובי

אחרי היום גם אני חושב

MBK
MBK
5 years ago

קארי הולך להיות ה FMVP שדפק כרטיס בגראבץ טיים ,שאפו

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
5 years ago
Reply to  MBK

מותר לבכות תוציא את זה

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago
Reply to  MBK

שני משחקים ראשונים היו גרבג'?

tripledouble
tripledouble
5 years ago

מה נאנס עושה

שמואל קלימי
שמואל קלימי
5 years ago

תם הטקס

עידן
עידן
5 years ago

קרה כבר בעבר שנתנו fmvp משותף כלומר לשני שחקנים?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago
Reply to  עידן

יש M ב FMVP אתה יודע..

עידן
עידן
5 years ago

בסדר לא יכול להיות שיוויון גם ב most?

דובי
דובי
5 years ago
Reply to  עידן

mosts

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  דובי

אני צריך לשפר את האנגלית

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  עידן

כנראה שלא

דורון
דורון
5 years ago

מלך האשפתות נכנס לשחק אנחנו ממש מפחדים, שיים שיים שיים

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  דורון

מורשת האשפתות

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  דורון

ועדיין, כנראה השחקן הטוב בדורו.

אפשר לאלאהוב אותו, אבל תגובה כזו ממש מגוחכת

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  Smiley

השפיל את קיירי וכל מי שסביב אשמת האגו המנופח

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  דורון

אפשר להתווכח על עניין קיירי.
עד שלברון הגיע קיירי לא עשה פלייאוף. קיירי התפתח לשחקן מצויין ליד לברון ויש לו מניות רבות באליפות של הקאבס.
קיירי רצה להוביל קבוצה בעצמו ולצאת מהצל של לברון וזו זכותו. לא חושב שיש כאן הרבה אשמה בלברון אלא בשחקן שרוצה להוביל בעצמו

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

הייתי מוריד כולם כדי להשפיל

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
5 years ago

להכניס את פקוליה לדקות פרידה

ADISU
ADISU
5 years ago

אז לברון ב6 ההפסדים שלו קיבל 2 סווייפים,2 סווייפים ג'נטלמנים ,1 הופעה הכי מביכה של סופרסטאר והופעה אחת נורמלית בהפסד מול הדאבס בעונת החזרה ששיחק ללא קיירי ולאב.

The 🐐 עלאק….

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

דור אנט עם הטריפל דאבל הכי שקט אי פעם. חסר רק אסיסט.

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
5 years ago

benjo ושמעון, כל הכבוד צדקתם ואני טעיתי, אכן סוויפ לגולדן סטייט ://

שמעון
שמעון
5 years ago

עד שלא זורקים את אוסמן למגרש זה לא נגמר 🙂 צריך מגבת לבנה לכניעה

שמעון
שמעון
5 years ago

נו מה אתם מתמרמרים היה צפוי וברור מפתיחת העונה שככה תגמר הסידרה הזאת. הקאבס אולי מנצחים 1 מ10 את הלוחמים וגם זה שהלוחמים רדומים ומשחקים בעונה הסדירה. לא כוחות זהו כל השאר זה סתם ניתוחים כמו שאמרתי לפני. היה ברור שזה לייקרס נטס 2002. אל דאגה שנה הבאה יהיה תחרות רצח בגמר מול הלוחמים. בוסטון או פילי עם לברון או לייקרס עם פול לברון וגורג וקוזמה ורנדל אלו סדרות של 7 משחקים ולא בטוח שהכסף שלי יהיה על הלוחמים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago

FMVP זה תואר קצת יותר מטומטם מ MVP.

טבעות – זה כל העניין.

דוראנט יקבל ת'פרס בצדק, קארי קצת יתבאס,
אבלכאשר יזכה בהמשך בבן זכר ויהיה שקוע עד הצוואר
בחרא וטיטולים
זה יעבור לו..

ובכלל סדרת הגמר היתה נגד יוסטון.
עכשיו משחקים את סדרת הסיבוב הראשון,
הודות להיגיון המזרחי – מערבי.

Smiley
Smiley
5 years ago

גרין "חלש" היום סטטיסטית, אבל דוראנט תכף בטריפל דאבל.

אני חושב שדוראנט צריך גם 2 נקודות כדי לא לשבור את הרצף של 20+ במשחקי גמר

tripledouble
tripledouble
5 years ago
Reply to  Smiley

עד היום היה לו מעל 25 בכל משחק, לזה הוא כבר לא יגיע

tripledouble
tripledouble
5 years ago
Reply to  Smiley

הגיע ל20

L4L
L4L
5 years ago

הוא לא היה משחק בכל כך הרבה גמרים אם המזרח לא היה חלש כל כך

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

אם הייתה אפשרות לMVPS ברבים – כל הקבוצה הזאת הייתה צריכה לקבל.

כולל המאמן

tripledouble
tripledouble
5 years ago

מביך מה שקורה פה

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

ו… הטריפל הגיע

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

מסכן לברון, זה בטח כואב מאד….

שמעון
שמעון
5 years ago

לא מזיז לו. לי זה בטוח לא היה מזיז לא כוחות. כמו להפסיד לדרים טים. נראה לאיפה ילך ואיזה כושר יהיה שנה הבאה. אם הואנרוצה אליפות יש רק יעד אחד. עיר האחווה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  שמעון

אני מניח שהוא מדבר גם עם גורג וציפי. לדעתי נצטרך לחכות לפחות חודשיים עד שיחליט. יל לו כרטיסים לחופשה משפחתית של כמה שבועות. ינוח יחשוב ידבר ויחליט ואז תהיה מסיבת עיתונאים גרנדיוזית…

שמעון
שמעון
5 years ago

אני חושב שב4 ביולי יהיה את הדסיזן יום העצמאות זה מתאים ללברון. אם אני צריך להמר זה יהיה בלייקרס עם גורג ו או פול או קאזינס. עד 1 ביולי בכלל אסור לדבר לא? לברון כבר החליט מזמן. עכשיו לדעתי סוגרים חוזים ומצב שכר וכו איך כולם יוכלו לשחק יחד. חחח דוראנט גנב את האמויפי לקרי חחח

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

דוראנט עם ה טריפל דאבל הכי קל שהיה לו בחיים.
בשביל זה הוא עבר לג"ס

שמעון
שמעון
5 years ago

איך קרי מנפח סטט חחח ואחרי זה יגידו שזה רק לברון ראסל והארדן חחח. אשכרה כל הקבוצה עבדה בשבילו כל הסידרה שיקבל אמויפי. העיקר שלראסל נתנים לקחת ריב 🙂

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago
Reply to  שמעון

ההבדל המהותי הוא שראסל מרפד את הסטטיסטיקה על חשבון ההצלחה של הקבוצה. קארי יכול לעשות את זה בגלל שהוא שיחק כל כך טוב כל המשחק. זה גם לא מעשה ג'נטלמני, אבל אין בכלל מקום להשוואה.

שמעון
שמעון
5 years ago

מה שתגיד. העיקר שתאמין בזה. מעניין אם קליי היה באוק עם דוראנט וראס היית אומר את אותם הדברים. קרי בלי דוראנט לקח אליפות כי קיירי ולאב נפצעו והפסיד אחת. דוראנט בלי קרי לא לקח כלום. לכן מתאימים אחד לשני.

MBK
MBK
5 years ago

שסטיב קר יגלה קצת רחמים
זה התעללות בגוויה הרבע האחרון
שיוריד את כל החמשייה

שמעון
שמעון
5 years ago
Reply to  MBK

הנה המגבת הלבנה נזרקה למגרש אוסמן במקום לברון. עכשיו זה נגמר

ADISU
ADISU
5 years ago

מביך

מתר
מתר
5 years ago
Reply to  ADISU

כמעט כמו התגובות שלך

ADISU
ADISU
5 years ago
Reply to  מתר

תודה אידיוט 😎

שעיה
שעיה
5 years ago

יסמן נזרק לפרקט

איציק השני
איציק השני
5 years ago

1312 משחקים בשביל לסדר לקרי f-mvp
דורנט לא מנסה לזרוק כבר שעה
LOL

שמעון
שמעון
5 years ago

דוראנט קיבל הוראה מקר בשידור חי ומהקהל ודריימונד ומאמא של דריימונד להתיישר.

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago

חייב להודות שהיה קצת עצוב לראות את לברון יוצא ככה

ADISU
ADISU
5 years ago

האוהדים מתחנפים חזק ללברון,הם יודעים שהם זכו בחיש גד של המאה לפני 15 שנה,הם יודעים שאחריו הם יחזרו להיות קבוצה נשכחת במרתפי הליגה.

שמעון
שמעון
5 years ago

חחח ראיתם את לברון בתור גים קארי באייס ונטורה חחח נכנס לחדר ורואה מלא מטאטים כמו שאייס ונטורה רואה את החיות וקרי שואל יש בעיה לברון עונה לו אחלה חד מוות 🙂 ענק

tripledouble
tripledouble
5 years ago
Reply to  שמעון

זה היה קטע גדול

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago

מישהו מהעגלה של לברון יודע מתי ספייס ג'אם 2 אמור לצאת ?

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

ברכות לאוהדי גולדן סטייט. הלילה הפכתם רשמית לאחת השושלות הגדולות.

עוז
עוז
5 years ago

לפי ההתמקדות של המצלמות דוראנט FMVP

tripledouble
tripledouble
5 years ago
Reply to  עוז

לעע אין סיכוי שלא יתנו לקרי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

פסולייה זה יום מנוחה
פאהסוליייה לכול ידוווועה
פהסוליייה לי ולךךך
פהסוליהי אההההה הלכ עוד שבוע 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

"ובניגוב השיקוץ ננוחם".

אפשר לומר שנוחמנו בגדול, אפילו יותר מדלי של ליטר בן-אנד-ג'רי'ס ריבת חלב ועוגיות עבור ג'וג'ו.

תודה לכל מי שהגיע לשבעה לנחם

tripledouble
tripledouble
5 years ago

חחחחחחחחחחח

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

אמביד כבר התחיל לגייס את לברון לפילדלפיה

שמעון
שמעון
5 years ago

למה פרקינס בחליפה ממה הוא נפצע?

MBK
MBK
5 years ago
Reply to  שמעון

הגיע ללוויה

שמעון
שמעון
5 years ago
Reply to  MBK

חחחחח גדול. חשבתי הוא פגש איזה סבתא שדיברו פה עליה עם איזה שווירצע

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  שמעון

החליפות שלברון רכש לו לפלייאוף שוות יותר מהמשכורת שלו

שימי ריגר
שימי ריגר
5 years ago

האלה 3 מ9 לברון , the goat הם אמרו..

דיוויד בירד
דיוויד בירד
5 years ago

בוקר טוב אדם ולילי ריגר. בהצלחה ללברון בעונה הבאה בכל אשר ילך.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

ברכות לג"ס על אליפות מוצדקת מאוד.
כל שחקן יודע את מקומו במערכת, כולם היו בכושר טוב בזמן הנכון של העונה (אחרי כמה מנוחות יזומות בסוף העונה).
לקאבס לא היה סיכוי, הקבצה שהחליפה חצי רוסטר באמצע העונה ושקלדרון הוא הרכז שלה ברוב העונה. הקבוצה מס' 4 במזרח, כל הפלייאוף הזה הוא התעלות של לברון עם קצת עזרה מזדמנת של אחרים. זה לא מספיק. גם את יוסטון לא היו עוברים.

דורון
דורון
5 years ago

תודה כבוד לטילים

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

שכחתי, ג"ס לא היו כאלה גדולים מול יוסטון וניצלו במזל רב.
חבל אבל ככה זה בכדורסל, לא זוכרים את הדברים האלה כמו שלא יזכרו את הפיספוס של היל והשטות של ג'יי אר

דורון
דורון
5 years ago

חחחח 40 הפרש כן ממש מזל, וגם עודדתי אתכם משחק 2, תזהר אני הקמע לכם [אפלטון]

ג'ונס
ג'ונס
5 years ago

+200

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
5 years ago

את המהלך של ג'יי אר לא ישכחו עד שייכחד המין האנושי

דורון
דורון
5 years ago

איזה שמחה, כועס קצת על ברון שלא הכין את עצמו ופסק להלחם ברבע3, חוסר אגו ניצח את האגו המנופח

זִיו פָּנָמָה
זִיו פָּנָמָה
5 years ago

וואללה רק עכשיו ראיתי שלקרי יש קעקוע בעברית על יד שמאל:

"אהבה לעולם לא נכשלת"

late bloomer

Benjo
Benjo
5 years ago

מדהים הקהל בקליבלנד איזו ספורטיביות.

איציק השני
איציק השני
5 years ago

איזה נס היה קיירי לפני שנתיים

עצר 4 אליפויות ברצף

tripledouble
tripledouble
5 years ago

די לא נכון

Smiley
Smiley
5 years ago

לברון נתן פלייאוף מדהים, הבעיה שהווריורס רמה או שתיים מעל הליגה ובטח מעל הקאבס הנוכחית.
הכל התנקז למשחק 1 ולכיבוי החשמל במוח של סמית. אבל גם אם היו מנצחים את משחק 1 כנראה שהוויורס עדיין היו אלופים

R.L
R.L
5 years ago
Reply to  Smiley

לא רמה מעל יוסטון

MBK
MBK
5 years ago

KD נקודה סוף פסוק

ADISU
ADISU
5 years ago

חחחחח מסכן קארי

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago

שוב דוראנט?!???

Smiley
Smiley
5 years ago

פייייייייייי דוראנט FMVP… הייתי בטוח שקארי יקבל את זה

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  Smiley

גם בליגה הבינו שדוראנט הוא השובר שיוויון

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  Smiley

זה גם הפוך . מעניין אם דוראנט היה לודח את האליפות בלי קרי. אני לא ממש בטוח

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  Benjo

נכון.
קארי הוא שיטה של ג"ס אבל בליצור מצב קליעה שהמשחק תקוע זה דוראנט.
דוראנט היה מצויין ומגיע לו ה-FMVP. אבל, אני דווקא חושב שהפעם לקארי בהחלט מגיע קצת יותר.

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  Smiley

+23

שמעון
שמעון
5 years ago

דוראנט הצליח לגנוב אמויפי חח

עידן
עידן
5 years ago

הגיע לדוראנט ה fmvp

Benjo
Benjo
5 years ago

בושה שלא נתנו לסטף

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

קווין דונאט GOAT
🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago

אני רוצה לברך את גיא הרשע ומתן גילור
שעשקו אותי בבירה וחומוס.

אבל כשיש לך את המיינדסט של ג'ו לייקוב
אתה מוכן באהבה לשלם מס מותרות..

רן
רן
5 years ago

איזה בני זונות, הם לא נותנים לסטף כי הוא לא בנייק! מי שלא רואה את זה טיפש!

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  רן

עלית על הקונספירציה

שמעון
שמעון
5 years ago

מתן. נראה לי יש זוכה בקיר ההימורים שלך 🙂

יניב
יניב
5 years ago

מסכן קרי. אשכרה נראה שפשוט לא רוצים לתת לקרי. גם השנה וגם ב2015

MBK
MBK
5 years ago
Reply to  יניב

לא רוצים כי לא הגיע לו

יניב
יניב
5 years ago
Reply to  MBK

לא מסכים בכלל. ב3 מתוך 4 משחקים הוא היה הכי טוב. אז משחק אחד דוראנט היה אדיר והוא חלש. עושים פאטריה על קרי לא יכזור

מבין בינוני
מבין בינוני
5 years ago

מפגרים בערוץ 5 שכבר הכתירו את קרי…
הבוחרים לא רצו שיהיה כתם עליהם ולכן נתנו לשחקן הטוב יותר שקלע יותר באחוזים טובים יותר והיה הרבה יותר טוב גם בשאר בפרמטרים
היה מאוד מגעיל לראות איך סטפן זורק וזורק כדי לקבל את הfmvp ואני שמח שנעשה צדק

יניב
יניב
5 years ago

איזה שטויות. ב3 מתוך 4 משחקים קרי היה השחקן הטוב ביותר של גולדן.

tripledouble
tripledouble
5 years ago

הייתי בטוח שיתנו לקרי

ADISU
ADISU
5 years ago

קליי הסטלן ירד מהפודיום, אין לו כח לקשקושים האלה

שמעון
שמעון
5 years ago
Reply to  ADISU

לא מעניין אותו כלום. לחסל בנגנה לדפוק צאקות ואחרי זה לדפוק פרגיות 🙂

ADISU
ADISU
5 years ago
Reply to  שמעון

ובירה טובה

ג'ונס
ג'ונס
5 years ago
Reply to  שמעון

לגמרי, חלק גדול מהפלייאוף זה היה הוא ודוראנט שסחבו את העגלה של הווריורס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

החשיכו את האורות ביציעים כדי שלא נראה שהמגרש רייק לגמרי בקליבלנד… קצת כואב הלב על לברון שעכשיו במקלחת….
עוד מעט מעורבב של מנחם.

כדור הרעם
כדור הרעם
5 years ago

דוראנט?!
לא יאמן, איזו גנבה.
פשוט לא הוגן.
פעמיים גנבו את קרי.

Benjo
Benjo
5 years ago

ללא כל ספק חד משמעית היה מגיע לסטף

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

כמי שמת על סטף מהיום הראשון שראיתי אותו משחק , הרבה לפני האליפות הראשונה, אני חייב להודות שאם לא הולכים לעסוק בחשבונאות , מגיע ל-KD יותר. הוא היה יציב יותר לאורך הסדרה , וגם זה שהכריע ברגעים היותר קריטיים יותר מסטף . מקווה שסטף יקבל את ההזדמנות בשנה הבאה.

Benjo
Benjo
5 years ago

לא מסכים .סטף ניצח 2 משחקים את השני והרביעי והיים גם נתן הגנה מטורפת. כמה שאני אוהב את דוראנט היה מגיע לסטף

כדור הרעם
כדור הרעם
5 years ago
Reply to  Benjo

קרי בסדרת הגמר מול קליבלנד היה יציב יותר מדוראנט והנוכחות שלו תמיד יותר משפיעה מזו של דוראנט.
משחק ראשון ושני ומשחק רביעי, הוא היה מצוין.
על מה אתה מדבר?

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
5 years ago

מסכן הסטאף

FMVP
FMVP
5 years ago

ההיסטוריה נכתבת

קרי נחנק במשחק מס' 7
גרין קרא לדוראנט
דוראנט הגיע והביא 2 אליפויות עם 2 FMVP

דוראנט הציל את גולדן סטייט תאנדר

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  FMVP

שטויות עם בב בוגוט ובארנס נגמר אותו דבר

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago

מרגיש לי שעושים דאונפליי על המשחק של סטף, כי כשהוא באמת גדול גולדן סטייט מביסה קבוצות, והוא מקבל פחות קרדיט על זה.

FMVP
FMVP
5 years ago

מי שעשה דאונפליי זה דרימונד גרין שהתחנן לדוראנט, תבוא להציל אותנו
ועוד הולך והתגאה בזה
רמס את קרי
הבעיה שמה שקרה אחר כך הוכיח את זה
לקלוע 40 ביתרון 30 ביתרון 0-3 בסדרה גמורה כנראה לא עשה רושם יותר מדי
דוראנט מס' 1, אין על זה ויכוח

ADISU
ADISU
5 years ago

ראיתי את קארי בזמן שקראו בשמו של דוראנט שהוא ממש לא מרוצה.
הוא יודע שבראי ההיסטורי יזכרו אותו כסייד קיק למרות היותו השחקן החשוב של הקבוצה.
הוא יודע איך להיסטוריה יש כללים משלה במיוחד כותבי ההיסטוריה.
אני חושב שדברים יתחילו לחלחל אצלו בראש…

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago
Reply to  ADISU

אדיסו – תמשיך לפנטז ולפרק בהבל פה את הקבוצה. הם מפרגנים אחד לשני ומרגישים חלק מצוות . והם ימשיכו לשחק ביחד בשנים הקרובות .

רן הנרגן
רן הנרגן
5 years ago

נו, העיתונאים סיפקו לקרי את הדלק לשנה הבאה.

דורון
דורון
5 years ago

קארי דוראנט מפרגנים אחד לשני, רואים את זה במגרש ובחוץ, כיףףףףףף גדוללללל

MBK
MBK
5 years ago

הפלוס מינוס של דוראנט בסדרה מדהים
באופן עקבי הוא יותר גבוה משל קארי משחק אחרי משחק
הוא קלע יותר ,מסר יותר חסם יותר ולקח יותר ריבאונדים מקארי
הוא שיחק על הילוך שני ועדיין FMVP ראוי
התלונות לגביי קארי לא מובונות ,הוא ניפח את המספרים שלו בגארבג טייח של גיים 2 ו 4
רץ לקנות נעלים של KD

ברבור שחור
ברבור שחור
5 years ago
Reply to  MBK

לנתון +- אין באמת משמעות זה השקר הכי גדול של הסטטיסטיקה

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

חסר לחלק מהמגיבים פרופורציות . זה לא אפס או אחד. יש גוונים באמצע. סטף גדול גם בימים שהוא לא פוגע, בגלל היכולת שלו למשוך שומרים ולרווח את המשחק. ובכל זאת, כשמחלקים FMVP ומשקללים את המספרים בכל הסדרה וגם את סלי ההכרעה , מגיע לדוראנט.
זה לא מנמיך את סטף ,שהוא הסמל של הקבוצה הזאת ונתן סדרה מצויינת בגמר .

FMVP
FMVP
5 years ago

דוראנט נכנס לעשיריה הראשונה של שחקני NBA בהיסטוריה
בתפקיד SF בערך עם לארי בירד, מקום 2-3

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago
Reply to  FMVP

חחח אחי בוא לא נרוץ למסקנות, תן לזמן לעשות את שלו. מלכים ונסיכים מכתירים אחרי שהם מסיימים לשחק, במבט לאחור.

דה שוט
דה שוט
5 years ago

היו צריכים לתת לקרי, גם כפיצוי על 2015 וגם כי דוראנט ויתר לו. באסה. גרין הרס לקרי את המורשת.
נ.ב.
אם ללברון יש שכל – הוא הולך לאוקלוהומה סיטי

שמעון
שמעון
5 years ago
Reply to  דה שוט

לברון וראס יצטרכו 4 כדורים 🙂

דה שוט
דה שוט
5 years ago
Reply to  שמעון

ראסל, רוברסון, לברון, מלו, אדאמס
אחח…

FMVP
FMVP
5 years ago
Reply to  דה שוט

אם כבר אז דוראנט צריך לחזור לאוקלהומה
LOL
יותר הגיוני שיחזור לסיאטל

שמעון
שמעון
5 years ago

ברור שהאמויפי הגיע לדוראנט. קלע יותר שמר טוב יותר באחוזים טובים יותר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago

הסדרה הזו היתה גארבג' טיים מהרגע הראשון.

אין שום משמעות מלבד הסתכלות היסטורית
ל FMVP בסדרה שהיתה הכי קלה וסוויפ לגולדן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

אני בטוח שגם מבחינת שחקני ג"ס אליפות כזו היא פחות מספקת. בקושי הזיעו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago

הזיעו מול יוסטון.

מה לעשות ש מזרח = מזרן

דורון
דורון
5 years ago

קרי משפיע אנרגטית על השחקנים האחרים, ראו במיוחד היה חסר, הפרס כל כך לא חשוב בעיני

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
5 years ago
Reply to  דורון

הבעיה היא שהפרס זה נה שיזכרו בעוד שנים. הוא צריך לקבל אחד כזה לפחות. שנה הבאה…

דורון
דורון
5 years ago

העיקר שחזרו לשחק מרהיב ויפייפה , תענוג אמיתי

Ljos
Ljos
5 years ago

מי שמסתכל על גולדן סטייט ורק מחפש מי השחקן המוביל ושל מי הקבוצה, במקום לראות איך הקבוצה הזו פועלת ביחד, בהתקפה ובהגנה, זה כמו מישהו שקורא את סדרת "שיר של אש ושל קרח" ורק להתעצבן שהוא לא מבין מי הדמות הראשית. זה כמו לראות "הסמויה" ורק לא להבין למה זה ממש לא דומה ל"ג'י איי ג'ו". אתם מפספסים את הנקודה פה.

דורון
דורון
5 years ago
Reply to  Ljos

+100000 הטפל; מי יותר טוב, העיקר; חסר אגו, קבוצה כמכלול, קבוצתיות, הרמוניה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  Ljos

מה שיפה היה לראות זה שתוך כדי הסדרה נגד יוסטון הם הצליחו לאלף את דוראנט, להכניס בו בינה ולשלב אותו – סופסוף סופית – במערכת.
אף מערכת אחרת לא הייתה יכולה לגרום לו לעשות את זה ולהיפטר ממנהגיו.
הם לא וויתרו והתעקשו על דרכם וכולם הרוויחו מכך.
לכן ה-FMVP הולך למערכת של ג"ס כולה.

Ljos
Ljos
5 years ago

לגמרי.

p
p
5 years ago

לא חושב שחינכו את דורנט.
כשמפעילים את הגנת החילופים בצורה יעילה מום, שטף התנועה נתקע ואז הם הולכים למהלכי iso של דורנט.
אבל בשביל לגרום להם לזה צריך הגנה סופר חכמה ומתואמת. השינוי לא היה קשור לשום דבר שג"ס עשו, אלא לדקה האחרונה של משחק 5 שבו יוסטון איבדה הרבה מהיכולת הזאת.

כדור הרעם
כדור הרעם
5 years ago

דה שוט לברון בחיים לא יגיע לאוקלהומה.
לברון לא דוראנט הנחמד והקאפקייק שיסכים למשחקי האלפא דוג של ראסל, בפעם הראשונה שראסל יעשה שטות לברון יפרק לו את כל העצמות, ואני לא צופה שראסל יגיש במקרה כזה את הלחי השנייה.
מתכון לאסון.

דה שוט
דה שוט
5 years ago

בדיוק! אם יש מישהו שיכול לאלף את ראסל – זה לברון. לא משנה, לא יקרה. מצטער על קרי שלך, גם דוראנט הופתע, היו צריכים לתת לו. הוא נראה שבור.

שעיה
שעיה
5 years ago

גולדן סטייט עברה בקושי את יוסטון. אוקלהומה והספרס עם קוואי היו נותנים להם קרב גדול. ההבדל בין המערב למזרח פשוט גדול מידי.

פיצה ארמנית
פיצה ארמנית
5 years ago

בחצי שעה אחרונה דג'ונטה מארי, אניס קנטר וג'ואל אמביד צייצו תמונה של לברון עם הגופיה שלהם
LET THE GAMES BEGIN

Smiley
Smiley
5 years ago

בריאן ווינדהורסט אומר שלברון פצע את עצמו בחדר ההלבשה לאחר המשחק הראשון שנתן אגרוף לקיר או משהו כזה.
עבר שני MRI

Berch
Berch
5 years ago

תודה על הסיקור
מקווה ששנה הבאה יהיה קצת יותר מעניין 🙂

tripledouble
tripledouble
5 years ago

יאאלה עוד עןנה תמה לה, חבל שהסוף היה כזה חלש. מקווה ששנה הבאה בוסטון יבואו בריאים לפלייאוף ונזכה לראות פרצופים חדשים בגמר.

gogo
gogo
5 years ago

תודה לכל כותבי ומגיבי הופס על עוד עונה מדהימה

MBK
MBK
5 years ago

אייפה הסייקו ברות׳רס ?
מחפשים להציק רק לדוק ?

סטיב קר
סטיב קר
5 years ago

סטיב קר – לברון היה אחד מחמשת השחקנים הכי טובים בעולם לפני כמה שנים אבל מאז הוא השתפר פי 10. הוא אחד משני השחקנים הכי טובים שראיתי. הוא ומייקל. שניהם שונים מאוד אבל אלה שני השחקנים הכי טובים שראיתי, תדרגו אותם איך שבא לכם אבל עבורי זה שניהם ביחד

gogo
gogo
5 years ago

השאלה המעניינת
מה יקרה עם קליי בעונה הבאה?
האם זהו הסוף של הספלאש ?

tripledouble
tripledouble
5 years ago
Reply to  gogo

קליי חתום לעוד עונה

שמעון
שמעון
5 years ago

כל השאלות של העיתונאים על לברון חחח איזה מסע יחסי ציבור הבנו שהוא נהדר מדהים ובראשמור אבל די עם הליקוקי תחת האלו

p
p
5 years ago

ברכות לג"ס והאוהדים שלה!

שעיה
שעיה
5 years ago

תודה ענקית למנחם על האתר הנפלא והטורים הכל כך מעניינים שהוא מעניק מידי יום. תודה רבה מנחם.
תודה לכותבים המדהימים באתר. קראתי כאן יצירות של ממש.
תודה מיוחדת ליאיר זעפרני, גיא, mbk, האשך, שמעון ודורון (מרגישים לי כמו אנשים מיוחדים כל אחד בתחומו) תודה למגיבים הקבועים, הזמניים וגם לטרולים שהופכים עבורי כל משחק לחוויה.
תודה לכולם.

MBK
MBK
5 years ago
Reply to  שעיה

תודה רבה שעייה
אתה מעביר בנעימים את הבלוג החי

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
5 years ago

רק לי המשחק של לברון בחצי השני ( לא ראיתי את החצי הראשון) הזכיר את המשחק האחרון של לברון במיאמי?

אסף
אסף
5 years ago

תחושת ריקנות בעיקר של מה עושים עד סוף אוקטובר???
הסדרה הזו נגמרה באותו רגע בו סמית' החליט לרוץ לכיוון ההפוך …
הרגע הזה חיסל את הסיכוי לעניין בסדרה

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  אסף

אתה מפספס את הכיף של הפי סיזן.דראפט טריידים פרי אייגנסי לאן ילך לברון לאן קוואי פול גורג קאזינס כריס פול דיאנדרה ועוד רבים וטובים.
יש גם את השאלה כמה שחקנים ידבקו בקללת קרדשיאן-גנר עד אוקטובר

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  עידן

כפישרשמת, כנראה הולך להיות קיץ עם צפייה גבוהה ויש עוד דראפט מעניין.

גם בקיץ לא יהיה משעמם… אה, ודוסון אולי בליגת הקיץ וכספי עם קבוצה חדשה (או חוזר לווריורס…).

הקיצר, יש עניין.

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago
Reply to  אסף

הסדרה הזאת נגמרה ברגע שאיגי חזר למשחק 3 .

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

סטיב קר מסכים איתך.

בוני
בוני
5 years ago

כל הכבוד לקווין דורנאט שללא ספק החלק החשוב בסוויפ אחרי ג'יי אר והיל.

.איתי.
.איתי.
5 years ago

טוב, הייתה עונה יפה ופלייאוף מעניין עד ההאקכה של המשחק הראשון.

מבאס אבל נחיה.

.איתי.
.איתי.
5 years ago

ראסל ולברון יחד זה חלום, לא יקרה אבל זו תהיה הקבוצה הכי כייפית לצפיה בליגה.

צומפי
צומפי
5 years ago

האם היו קבוצות בהסטוריה שחזרו מ 4 0 ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  צומפי

100+

bobby
bobby
5 years ago

תודה רבה דור, ולכל שאר צוות הכותבים על עונה מצויינת נוספת!

הפועל גזר מ-ל-ח-מ-ה

כל הכבוד למקום 10 בבראקט של hoops…. אני!!!👏👏👏👏