קליבלנד קאבלירס (0) 85 – גולדן סטייט ווריורס (4) 108:
4:13 שניות לסיום המשחק ירד לברון ג'יימס לספסל לתשואות הקהל. כן הפעם הזאת היא שונה, כשהוא יודיע שהוא עוזב ללוס אנג'לס, פילדלפיה או לכל מקום אחר, לא נראה שריפת חולצות והדמעות לא יהיו של כעס אלא של תודה על כך שהעניק אליפות בלתי סבירה לעירו, העיר עם בצורת האליפויות מהמפורסמות בספורט האמריקאי.
גולדן סטייט זוכה באליפות בקלילות, זה יכל להיות מעט קשה יותר עם נסיבות מעט שונות אבל בסופו של דבר קשה להכחיש את העובדה שמדובר בקבוצה המוכשרת, המאומנת, המחוברת והחכמה בליגה, ובפער לא קטן. הליגה תצטרך לעשות הרבה כדי לסגור את הפער ממנה, ולא חסר מי שינסה. הקיץ הזה צפוי להיות סוער במיוחד.
קליבלנד נשברה כאן מנטלית בשתי נקודות קריטיות, הראשונה לאחר הטעות של ג'יי אר סמית', ולאחר השלשה של דוראנט, בשני המקרים לא היה מי שירים את הקבוצה בחזרה להיות יריבה ראויה לגמר ויהיה מקום וזמן לדון בשאלה מה המקום של לברון בכל זה ומה זה אומר לגבי המורשת שלו, אבל הלילה הזה החל מבערך אמצע הרבע השלישי קליבלנד פשוט לא תפקדה כקבוצת כדורסל, זאת הייתה אחת מהתצוגות חסרות הלב והרצון שלי יצא לראות במשחק במעמד כזה, יש הרבה נסיבות מקלות ואפשר להבין אותם, לאור נקודות השבירה האמורות, פערי הרמות הברורים והעובדה שאף קבוצה לא חזרה מ-0-3 אבל קשה להשתחרר מהתחושה שלקהל בקליבלנד הגיע יותר מהשחקנים שלהם, שמרבית הפרשנים מנבאים שנראה אותם נפוצים לכל עבר במהלך הקיץ.
מהצד השני גולדן סטייט זכתה לקיטונות של ביקורת על המהלך של המעבר של דוראנט, ואין לי עניין להיכנס בעת הזאת לפולמוס, אבל היום ובכלל בסדרה גולדן סטייט הראתה לפרקים כדורסל מאוד יפה לעין, היא הפכה לקבוצה מגוונת שיכולה להתגבר על חולשה של כוכב או שניים על מנת להשיג נצחונות גדולים, היא יצרה ריצות מסחררות כשרצתה, ויותר מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה היא הראתה יכולת לקבור את היריבה בדקה או שתיים של מבול שלשות והגנה רצחנית. ברגע שאיגודלה חזר, הווריורס הפכו למפחידים בשני צידי המגרש וגרין יכל להוציא יותר מהצדדים החיוביים שלו ולהחביא יותר מהשליליים. תחושה של בגרות עוטפת את הקבוצה הזאת, כימיה נראית לעין ונטולת אגו, ולהוציא טעויות הנהלה קטסטרופליות או שינוי מהותי בדינמיקה, הם הפייבוריטים גם בעונה הבאה.
הרבע הראשון נפתח עם ריצה של גולדן סטייט שעלתה ל-3-13 עם שלשה גדולה של קארי שנתן את הטון למשחק. קליבלנד חזרה עד חמש כשהיא הולכת חזק לסל ומקבלת שריקות בדרך לקו אבל שלשה של איגודלה הבטיחה לגולדן סטייט שקלעה 34 ברבע הראשון יתרון של 9 בסוף הרבע. לברון היה יחסית שקט ופאסיבי ברבע הזה.
ברבע השני קליבלנד עשתה מאמצי קמבאק, עם כמה חדירות טובות של לברון ושלשה של ג'יי אר, אבל בעיקר עם הגנה טובה יותר כשהיא גם מנצלת רוטציה רחבה יותר של קר, ו-6 דקות לסיום היא עלתה ליתרון נקודה, האחרון שלה במשחק. גולדן סטייט חזרה להובלה והגדילה אט אט את היתרון ושלשה של קארי בסיום הרבע הבטיחה שוויון בתוצאת הרבע ו-9 הפרש במחצית.
הרבע השלישי היה כבר טיפוסי, קשה לשים את האצבע על הרגע המסויים של השבירה, אבל גולדן סטייט קלעה את שלושת הסלים הראשונים כשהיא חונקת את יריבתה בהגנה, וקליבלנד קלעה רק 13 ברבע הזה. לברון הגיע לעבירה רביעית כשנשרקות לחובתו שתי עבירות תוקף אחת מהן הוציאה ממנו תגובה זועמת במיוחד, ומאמצע הרבע זה היה גרבג' טיים אמיתי כשכולם מחכים להנפה, חוץ משחקני ואוהדי קליבלנד כמובן שחיכו לעוף משם.
סטף קארי סיים עם 37 באחוזים נהדרים, אבל דווקא דוראנט סיים עם ה-+ הגבוה בקבוצה (+30) ועם 20 נקודות 10 אסיסטים ו-12 ריבאונדים ולא פחות מרשים שלוש חסימות ולקח הביתה את ה-MVP פעם שניה ברציפות במה שלפחות לטעמי היא החלטה מקצועית מרשימה, אבל נראה שהדיון על מי ראוי יותר ל-MVP בוודאי יעסיק את הבלוגוספרה בימים הקרובים.
תומפסון עם ערב מאוד מאוד שקט, המשך לסידרה שבה הקליעה שלו לא הייתה במיטבה סיים ב-10 אבל תרם את שלו בהגנה ובהנעת הכדור, גרין סיים עם 9 נקודות 9 אסיסטים 3 חסימות ו-5 עבירות והיה נהדר. איגודלה הוסיף 11 מהספסל והיה כל כך כל כך חשוב בהגנה.
לברון סיים עם 23 באחד המשחקים הפאסיביים והחלשים שלו, כשהוא מוסיף גם 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים אבל גם 6 איבודים כשהוא זורק 13 זריקות בלבד, כמו קווין לאב, פחות מרודני הוד. לאב הוסיף 13 והוד ו-סמית' 10 כ"א.
תמה עונת 2017-2018, עם סוויפ מהדהד, ואי אפשר כבר לחכות לתחילת העונה הבאה, אבל יש לנו כאן בהופס עוד לפני כן את המונדיאל, את הדראפט, את קדם העונה, את ווימבלדון ועוד שלל אירועי ספורט, תודה לכולכם שהייתם איתנו העונה, ונתראה בעונה הבאה!
וזה נכתב לפני המשחק:
האם קליבלנד תגיע כדי לתת מתנת פרידה מתוקה לאוהדים ותאריך את הסידרה במשחק אחד תוך שהיא משאירה תקווה לבלתי אפשרי? האם גולדן סטייט רוצה בעצם לחגוג אליפות במגרשה ולכן תשמיט אחד בדיוק כמו בשנה שעברה? או שמה לקליבלנד נגמר הסוס? הטרגדיה של סוף משחק 1 שברה את הקבוצה מנטלית ויחד עם ההפסד במשחק 3 בו דומה שהכל הלך לכיוון שלהם אין להם עוד רוח לחימה על מנת להאריך את הסידרה? האם זה יהיה המשחק האחרון של לברון ג'יימס בקדנציה הנוכחית בקליבלנד, כשוודג' כבר מדווח (ו-game of zones כבר מסתלבטים) שהוא ו-PG13 בדרכם ל-LA?
מה שבטוח הוא שזאת המסיבה האחרונה בשישי לעונה זו ולכן בהזדמנות זו, תודה רבה רבה רבה למנחם ולצוות האהוב של הופס, לקוראים ולמגיבים הנהדרים שהופכים את הופס לקהילת הכדורסל התוססת בישראל, תודה רבה לכולכם על שאתם הופכים אותה לכזאת, ועל כך שנתתם לי את ההזדמנות להיות חלק מכל זה בכל יום שישי בערב בשנה האחרונה.
אז בואו ניגש לאקשן!
קליבלנד קאבלירס (0) – גולדן סטייט ווריורס (3):
אז כולם מדברים על הגמר של השנה שעברה, ועל המעידה של גולדן סטייט לפני שהבטיחה את האליפות במשחק מספר 5, אבל צריך לזכור כמה אלמנטים שהיו שם בשנה שעברה ולא נמצאים שם עכשיו.
ראשית מדובר על קיירי ארווינג, שכיכב באותו המשחק, אם יש ביקורת אחת מרכזית על לברון ג'יימס, היא העובדה שהוא לא מאפשר לבנות את המערכת שמעניקה את מירב הסיכויים לקבוצתו ללכת עד הסוף. הוא עצמו מבחינת יכולתו כשחקן הוא כמובן השחקן שנותן לך את הסיכוי הכי טוב לנצח, אבל לפחות בהגדרתי גדולה היסטורית היא מתן הסיכוי הגדול היותר לקבוצה בה אתה משחק לזכות במשחק הרב ביותר של אליפויות בעידן בו אתה משחק. במבחן הזה מה שמשחק לרעתו של לברון הוא יחסו למאמנים ולהנהלה, העובדה שההחלטות שהוא מקבל בנוגע לכח אדם נגועה בשיקולים שאינם ממין העניין של סיכוי לאליפות ובעיקר יחסים אישיים ו-complementing את יכולתיו של לברון עצמו.
שנית אותה הקליבלנד קלעה 24 שלשות באותו המשחק, כדי שזה יקרה, ושוב ללא קיירי, היא חייבת את ג'יי אר סמית' וקייל קורבר בכושר קליעה וכושר בכלל, ועל פי מה שראינו בסדרה עד כה קשה לראות את זה קורה.
מי שדווקא כן מראה יכולת טובה בסדרה הזאת הוא קווין לאב, שכבר היה נראה דיי גמור בשלב מסוים של הפלייאוף, אבל חזר לעצמו עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים לפחות, בעיני לאב הוא אולסטאר אמיתי, שחקן שהוא סיוט מאצ' אפ לכל קבוצה, הוא כנראה לא יכול להוביל קבוצה עד הסוף אבל כשחקן משלים לכל שחקן מוביל בליגה הוא חלום שהתגשם, והוא בהחלט מראה את יכולתו בסידרה הזאת גם אם זה לא המיטב שראינו ממנו, וגם אם היכולת ההגנתית שלו לא מהמשופרות.
מה שמוביל לביקורת הגדולה על לו ובצדק רב, לא יכול להיות שפעם אחר פעם תרגילים של ווריורס משאירים בדיוק את המצ'אפ שהם מעוניינים בו, מספיק לראות מה קורה בצד השני, כשחילופים מוקדמים, דאבל טימים אינליגנטים (פחות באים לידי ביטוי אבל גם זה כלי) ומעברים אגרסיביים מונעים את המצ'אפ שקליבלנד רוצה לפחות בחלק מההתקפות, לשמוע את צ'ארלס בארקלי משתגע מכך שפעם אחר פעם הווריורס עושים את אותו תרגיל ללא תגובה מסמל הרבה מהבעיה במערכת של קליבלנד העונה, וקשה לראות את זה משתנה דווקא הלילה.
בצד השני, אפשר להשתגע מכך שלווריורס מספיק יום חם של אחד משלושת הסופרסטארים שלהם כדי לנצח כמעט כל קבוצה בליגה, זה הרכב שחקנים כמעט בלתי אפשרי כשמה שראינו במשחק 3 הוא לא רק את העובדה שגם כשקארי ותומפסון במשחק קטסטרופה, מספיק יום גדול של דוראנט כדי לנצח (ואל תטעו זה היה יום גדול לא פחות מתצוגה של כל אחד אחר בפלייאוף הזה), אלא גם כמה איגודלה משמעותי עבורם. היו לו את הפלוס מינוס השני הטוב ביותר בקבוצה במשחק הזה, והיכולת ההגנתית שלו כמו גם ההשלמה הגיוון והיכולת שלו לתת מנוחה לפורוורדים האחרים בהתקפה הופכת את הווריוריס לכמעט בלתי עצירה.
הדךר של קליבלנד כן לייצר עצירה שלה היא תקיפה אלימה של הריבאונד בשני צידי המגרש קרי היכולת של TT חייבת להיות מושלמת, ואם לדייק היכולת שלו צריכה להיות הרבה הרבה יותר טובה מזו של גרין, כשגם הרחקה של האחרון לא תזיק.
דומה אם כן שכל ניתוח מקצועי מלמד שכל הסיכויים נוטים לטובתה של גולדן סטייט, ואכן למעט התערבות קיצונית של השופטים, ערב קליעה לא סביר של ג'יי אר וקורבר בצד אחד וקארי ותומפסון בצד השני, גם אם נקבל ערב היסטורי של לברון (בהחלט אפשרי) ויכולת טובה של השחקנים המשלימים (כמו היכולת הטובה לפרקים של הוד והיל) הסידרה הזאת אמורה להיגמר הלילה.
הימור: גולדן סטייט ב-8
גולדן סטייט 20 הפרש לפחות. הגיע הזמן שכולם יתפצצו שם במשחק אחד ולא אחד וחצי שחקנים כל פעם.
https://youtu.be/UMVjToYOjbM end of the line זה הסוף
יותר משהלוחמים ירצו לחגוג בביתם, הם ירצו לנצח גמר בסוויפ, דבר שעוד לא עשו.
מנגד קליבלנד תלחם בכל הכוח כדי למנוע סוויפ.
כנראה המשחק האחרון של לברון בבית.
מעניין מה הוא מבשל לנו..
בנוסף קרי לטעמי יעלה בשביל לטרוף , עוד תצוגת נפל וכתר הFMVP שוב לא על ראשו.
איך מתאים לי ניצחון של הקאבס והרחקה של דריימוד, למרות שבטח כשאצפה במשחק הרגש יהיה בעד הלוחמים, הראש רוצה סדרה ארוכה..
תודה דור בלוך, מאוד אהבתי את הפריוויוים שלך כל העונה..
מאז שלברון חזר לקליבלנד, לקאבס היו 9 משחקי הדחה.
המאזן שלהם באותם משחקים הוא 7 – 2,
והנתונים של לברון באותם משחקים הם:
37.7 נק', 52% מהשדה, 12.3 רב', 9.1 אס'.
הניחוש שלי?
נראה משחק "מעל הממוצע" מצדו של לברון.
,השאלה היא האם זה יספיק?
הרי גם במשחק מס' 1 הוא נתן משחק אדיר, וזה לא הספיק.
התשובה טמונה אי שם מתחת לקו 3 הנק' של הקאבס.
עד למשחק 3, לקבוצה היו 37% מהשלוש במשחקי הבית,
30% בחוץ.
במשחק 3?
30% מהשלוש.
יצליחו לפגוע?
אני מנחש שיהיה משחק 4.
שוב יחמיצו?
ביי ביי קאבס (תרתי משמע…)
נסיים עם משפט שאמר פעם איש חכם:
"גם מסע של 1000 קילומטרים מתחיל בצעד אחד ".
אצל להפלופ: "גם מסע של אלף קילומטרים, מתחיל בצעדים".
1000+ 🙂
סוסמעץ ענק התגובה המצחיקה ביותר שלך, טמיר ברוך שובך
יגורש הפלולית הביתה,מסכנה הקבוצה שתיקח אותו,
1000+
יפה!
1000+
אהבתי מאוד
תודה דור על קדימונים בשירות הוד דוקותו גם בימי שישי וגם בימי חמישי.
הלילה זה מאבק על הכבוד – הקאבס כדי לא לחטוף סוויפ ובג״ס המאבק על ה fmvp.
יכול להיות שלא נראה שום מאבק כזה אבל מה שבטוח הוא שזה מסקרן.
Fmvp כבר של דוראנט. אם הסדרה תיגמר הלילה או בשני, הטייטל שלו. הוא לא יתן בחיים משחק גרוע כמו קרי בקודם. אז גם משחק רגוע שלו יספיק.
אלא אם כן קרי יתפוצץ עם משחק של 40 נק הערב מה שאני חושב שיש סיכוי לא רע שיקרה (יותר מעניין אותי אם הם מתכוננים לנצח בכלל הערב כי עוד משחק באוקלנד שווה להם מליוני דולרים).
Thanks door. Great previews.
Fantastic season for you
סוויפ. חבל
מספיק לשמוע את הראיונות של לברון אחרי המשחק הקודם ולפני המשחק הנוכחי כדי להבין שהוא כבר ויתר והראש שלו במקום אחר, זה ייגמר הלילה. תודה על פריוויו מצוין
יאללה שיגמר כבר השעמומון הזה
לגמרי.
בכלל יש פלייאוף די משעמם (להוציא את הסדרות של בוסטון אהובתי, וקצת יוסטון דאבס).
למרות שאני אוהב את גולדן סטייט, אשמח למשחק ענק ל לברון ופרידה מהקהל, עם הפסד ב5 באורקל.
מאמין שקרי נותן היום הצגה, ושהמערכת תעבוד בשביל להביא לפרנצ,ייז פלייר שלה FMVP ראשון שיכניס אותו לליגה של הגדולים באמת
*של
משחק אחרון של לברון בקליבלנד,צפו להצגה מפחידה,כזו שלא תספיק לנצחון.ג"ס ב-7.
אין כמו התמונות של הירידה מהמטוס עם הגביע ביד. גולדן סוגרים סיפור היום.
המשחק הערב? באיזו שעה?
לא כזה ערב.
4 בבוקר
כלכך מבאס…
אני אוהד את הקאבס מהגמר הראשון שהם היו אז ב2007 הייתי אז בן 11 ובכל זאת קמתי בלילה למשחקים.
כמובן שאהבתי ועודדתי את לברון בתקופה שהיה במיאמי.אבל זה ממש אבל ממש לא אותו דבר כמו שהוא בקליבלנד 🙁
איזה קטע זה גם היה הגמר הראשון שאני ראיתי וגם הייתי באותו גיל 🙂 באותה תקופה עוד הייתי בעד לברון במיוחד אחרי מה שעשה נגד דטרויט , היו זמנים..
תודה רבה.
..אבל זה לא נורא כי יש גם משהו מנחם…
"כל סיום הוא פתח להתחלה"
גם אם קליבלנד תנצח היום במשחק 4 היא תובס במשחק 5 אז נראה לי שהסיפור נגמר היום בסוויפ
תודה רבה דור על עונה של פריוויואים מצוינים!
חבל, האמנתי וקיוויתי שתהיה לי הזדמנות לעוד סיקור במשחק 6 ואז אוכל להודות לכולם אבל זה לא יקרה.
תודה לכל הצוות הנפלא (שחיפה עליי בימים שנבצר ממני לסקר) והמגיבים הנהדרים.
תענוג להיות חלק מקהילה כ"כ כיפית!
שנתיים מדהימות אישית ומבוזבזות לגמרי של לברון בדרך לסוף, תודה לאלו רק שייגמר כבר מהר
ויאללה לטריפיט הבא, יותר מדי הייטרים מתגעגעים לסיוטי הלילה שלהם
באמת. תודה על עונה של פריוויוים (יש מילה כזאת?!) נפלאים…
גם לי יש הרגשה שהיום זה נגמר, אבל אני אקום בכל זאת. היופי בספורט זה שלפעמים גם הלא צפוי קורה.
תודה דור על הסיקור, ועל עונה שלמה. תנוח, תתרווח, ונקווה להיפגש אחרי הפגרה.
חלוק בין הרצון שלי להבטיח את הנצחון של גס, לבין הרצון לראות עוד קצת כדורסל. העיקר שיהיה משחק מעניין.
דרך אגב, מי הגוף שבוחר את הfmvp? עד כמה משפיעה שם פוליטיקה? בכל מקרה, שיילך לקטנצ'יק. לדוראנט כבר יש, ובשביל סטף זה עוד משהו שלאבא אין ולו יהיה
קליבלנד גמורים מנטלית
אחרי הארוע של JR לברון ישב עם הראש בין הידיים מנותק מהקבוצה
נראה שהאוויר והתשוקה יצאה מהראות של קליבלנד
אם הייתי טיירון לו הייתי מנסה ללכת עם הרכב גבוה של לברון בפוינט
הוד לאב ו TT והמחבל
לא מובן. לאיזה מחבל אתה מתכוון? ג'י אר או היורש קלארקסון?
סוויפ פירוס
כמו שהנצחון של קליבלנד על גולדן הביא את דוראנט למפרץ
ככה הסוויפ המוחץ של גולדן ישלח את לברון לקונטנדרית רצינית במקום להישאר בבית
to be continued…
קווין דוראנט רוצח? בסך הכל פחדן מוכשר מאוד
מאת אלון עידן
פורסם ב – 08/06/2018 13:10
דוראנט הוא שחקן עצום שהצטרף לקבוצה הטובה בעולם, רצח את התחרות ב-NBA והפך אותה למופת של "לא כוחות"
"דורנאט רוצח". לברון ג'יימס אמר את זה על קווין דוראנט, שהיה אחראי לניצחון השלישי של גולדן סטייט בסדרת הגמר מול קליבלנד. לברון טועה: דוראנט לא רוצח. דוראנט הוא שחקן עצום שהצטרף לקבוצה הטובה בעולם לפני שנתיים. כלומר, יותר מאשר רוצח, דוראנט הוא פחדן. פחדן מוכשר מאוד. השחקן השני בטיבו ב־NBA אחרי לברון. עוד פחדן, אגב, שמחפש לעצמו בכל שנה קבוצה שתאפשר לו טבעת.
והמחמאות של לברון לדוראנט אינן מקריות. הן קשורות לדור של פחדנים שמבקשים למחוק את כתם הפחדנות שלהם על ידי האדרה הדדית. דוראנט לא היה צריך לשחק בווריירס, כמו שלברון לא היה אמור לשחק במיאמי. והתהליך ההוא, שהפך עם השנים למובן מאליו, גרם למה שאנחנו רואים בלילות האחרונים: ליגת הכדורסל הטובה בעולם היא מופת של "לא כוחות". כמו מכבי תל אביב כדורסל בימי המונופול האכזריים ביותר שלה.
אנשים אומרים "עזוב אותך, זה הכל ביזנס היום". הם מתכוונים לומר: תתקדם, אף אחד לא מתעניין בשאלות של תחרותיות ורוח ספורטיבית, זו רומנטיקה של פעם, היום שחקנים רוצים להרוויח הרבה כסף ולאסוף כמה שיותר תארים. ואחרי שאומרים, ממשיכים להגג על "דוראנט הרוצח" שקלע שלשה מטורפת במאני טיים של המאני טיים, ועל גדולתו של לברון שמספק משחקים "אגדיים" בזה אחר זה. והיכולת הזאת "לעבור הלאה", למחוק את ההיסטוריה ולהתייחס למציאות המעוותת בספונטניות רעננה, מפליאה אותי בכל פעם מחדש. יש משהו כמעט מפחיד באופן שאדם מסוגל למחוק עוול מתיקיית הזיכרונות שלו. הפחד הזה אינו קשור לספורט אלא לחיים. מה זה אומר שעוול יכול להישטף בקלות תחת הקונפטי של הניצחון? מה זה אומר שערכים ספורטיביים נמחצים תחת מחיאות הכפיים של ההמון הדורס?
זה אומר שהספורט נכשל בתפקידו. שבמקום לסמן למציאות עצמה את הדרך הנכונה — משל היה מטאפורה לאופן הצודק שבו מאבקים אמורים להיות מוכרעים — הוא עצמו קרס את תוך הכאוס המוסרי של הממשות. כלומר, במקום שאנשים יביטו בספורט שוויוני ותחרותי ויאמצו אותו כמופת של התנהלות בעולם, מגדלור של "ככה עושים זאת נכון", הספורט קרס אל תוך התודעה הקפיטליסטית החזירית והפך בבואה מוגזמת ומנופחת שלה. במלים אחרות: הספורט לא עמד בלחץ. הוא המיר את הפנטזיה שהוא אמור לייצג: ה"תחרותיות" הוחלפה ב"שואו", ה"מאבק" הומר ב"כסף" וה"הגינות" ב"כמות תארים". הספורט שקע בביצות המיתוג והמינוף, השפיל מבט אל מול "הכוכבים", ונכנע לסנטימנט האבולוציוני־סדיסטי האנושי שמבקש לדרוס את החלש ולמנוע ממנו לאיים על ההגמוניה.
זה נכון שקשה לתת משקל ממשי לכל הדברים האלה כשמביטים בקווין דוראנט. הוא שחקן כל כך טוב ואדם כל כך נחמד — ולכן הלב מבקש למחות את הכתמים שמבצבצים ברקע. אבל האמת הפשוטה היא שדוראנט קפץ על העגלה. הוא זיהה קבוצה אדירה וסימפטית והבין שדרכה יוכל לאסוף תארים — אישיים וקבוצתיים. והקפיצה על העגלה היתה פעולה אנטי ספורטיבית, שתחת ניהול ענייני וקשוח יותר היתה נפסלת על הסף. זה לא קרה. מה שכן קרה זה שהעגלה המשיכה לנסוע, אין עצור. וכעת אנחנו צופים בהשלכות של החזירות: קבוצת על שמפרקת כל מי שמאיים לגעת בה. וכדי לצקת משמעות לרגע, כדי לאפשר לעצמנו "לחוות", ו"להתרגש", ו"להידהם" — ובעיקר לא להיתקע שוב באפרוריות של היום־יום — מערכת הניקיון הפנימית שלנו מלבינה את הכתמים, משטיחה את הבליטות ומהדקת את הקצוות.
אז אולי לברון דווקא כן צדק. דוראנט "הוא רוצח". הוא רצח את התחרות.
רציתי לראות אם מישהו יביא את זה כאן. לאלון עידן יש כמה טורים בהם הוא חד כתער, וכמה עם ריח חריף של התפלצנות. הטור הזה בהחלט שייך לקבוצה השנייה.
טור מדויק
הווריוס היא לא קבוצה מעניינת ולא שייכת לגדולים לדעתי.
הכדורסל של היום הוא פשוט אחר. כולם מכבדים יותר מדי את כולם.
חסרות לי עוד קבוצות כמו יוסטון שבאו הפלייאוף הזה להרביץ לשרוט ולגרור אותם לאזורים לא מוכרים.
דוראנט עדיין לא הוכיח את עצמו כאחד שיכול להוביל קבוצה.
להוביל פירושו להיות המנהיג הבלתי מעורער, זה שעונה לתמיד לתקשורת על שאלות מציקות, זה שהאוהדים ידרשו ממנו כל הזמן את הטוב ביותר וזה שיוציא את הקבוצה ברוב המכריע של הפעמים מהבוץ.
כל הדרך למגרש ובחזרה ובמקלחת וכשהוא הולך לישון וכשהוא אוכל וכשהוא מתאמן וכשהוא משחק עם הילדים וכשהוא נהנה מחופשה צריכה לשבת לו בראש תחושת הלחץ שהכל נופל עליו. לטוב ולרע.
החיים בווריוס מאוד קלים יש איתו עוד 3 אולסטארים שחולקים את העול הזה. ומתוך אזור הנוחות הזה קל מאוד להראות מה אתה יודע.
אם לא הולך לך יש את הקלע הכי גדול במשחק ואם גם לו לא הולך יש את הקלע השני אולי הכי טוב או לבטח טופ 5.. כמה נוח..
אם לברון לא מתפוצץ עם 40 נקודות או טריפל דאבל של 30-10-10 אין בכלל סיכוי!!!
יקח לליגה אולי עוד שנה כדי להתאפס אבל משנה הבאה זאת תהיה ליגה אחרת, אני רואה לפחות עוד 2 קבוצות ברמה שלה. לאן שלברון יילך ובוסטון. ואולי יוסטון שבוודאות יצרפו עוד שחקן.
https://www.youtube.com/watch?v=nxtUwD-Jj-E
לגמרי התפלצנות .
הליגה הזאת מבוססת על כסף וממשכורות עתק משנות ה70 בערך דוראנט ולברון לא שונים מאף שחקן הנהלה מאמנים והקומישינר עצמו…
טור מעולה שבמעולים. כל מילה אמת
תובנה מאוד יפה על הספורט שצריך לשמש אידאל לחיים ולא להירמס על ידיהם
גם בעייני הטור הזה הוא לא יותר מפלוץ אחד ארוך ומתמשך.
בליגה שבה שחקן נשמה כמו אייזאה תומאס יכול למצוא את עצמו בשיא הציניות בבוקר בבוסטון בקליבלנד ללא כל התראה מוקדמת גם לשחקנים מותר.
לא כולם יכולים להיות מייקל מג'יק בירד או סטף שהנהלה טובה דאגה להם לקבוצה טובה ולכן נשארו בבית כל הקריירה וזכו באליפות ללא כוכבית. לברון נתקע לחוסר מזלו עם GM שלהבנתי לא היה מוכן להכניס יד לכיס ולחזק את הקבוצה (לפחות בסיבוב הראשון שהיה שם). דוראנט נתקע עם חבר צוות שהוא שחקן נפלא אבל אחד שאי אפשר לקחת איתו אליפות אין מה לעשות. שניהם בזבזו הרבה שנים והיו חייבים לעשות מעשה . בברירה בין להיות צ'רלס ברקלי שכולם מעריכים אבל אין לו טבעת לבין להיות לברון או דוראנט שיש להם טבעת אפילו עם כוכבית הם בחרו נכון.
הדבר שפשוט הורג אותי בכל הסיפור הזה שאדם שכוחו מול מקלדתו מעז לבקר שחקנים שהם אלופי NBA. אז הם לא מייקל ולא בירד לגבי חלק מהאנשים אבל עדין הם אלופים. לי דרך אגב זה לא מוריד בכלום כי ברגע שאתה אלוף אף אחד לא יכול לקחת לך את זה. מראדונה כבש שער ביד ב 86 . לגבי כולם הוא יהיה תמיד אלוף עולם. הכוכביות נעלמות עם השנים כי קשקושים כאלה מופרחים לאויר ונעלמים אחרי כמה משבי רוח . להיות אלוף – נשאר לנצח.
דוראנט לא נתקע ולא נעליים.
לקבוצה שהובילה 3-1 על הווריוס הוסיפו את אולדיפו וסאבוניס.
אז קו אחורי של ראסל-אולאדיפו-דוראנט הוא בוודאות הכי חזק בליגה.
ונכון שאולדיפו השתפר המון בשנה הזאת אבל הוא היה עושה את הקפיצה הזאת בלי שום קשר.
או בוא נגיד היה עושה קפיצה בכל מקרה רק לא ידוע כמה גדולה היא היתה.
ובכל מקרה כדי לקחת אליפות כל אחד צריך להקריב קצת, כמו שקליי עושה.
וגם אם בחר לעזוב יכל לעשות זאת לכל קבוצה אחרת וזה היה לגיטימי.
למשל בוסטון שרצו אותו מאוד.
רגע אני אני מקווה שאתה לא חושב שיש לבוסטון הנהלה גרועה כן?….
רגע שאני אבין מר דקסטר: אתה קובע מה לגיטימי ומה לא לגיטימי?
כלומר לפי ההגיון שלך לחכת לבוסטון זה לגיטימי וללוחמים זה לא לגיטימי???
כלומר לפי ההגיון שלך כששחקן עובר קבוצה הוא צריך לעבור לקבוצה היותר חלשה כדי שתגדל התחרותיות בליגה?? כלומר לפי ההגיון שלך שחקן שעובר קבוצה צריך לא לחשוב על באיזה קבוצה היא טובה יותר ואיפה יש לי סיכוי יותר גבוה לקחת אליפות אלא הוא צריך לעשות מעזה אלטרואיסטי ולודא שהתחרות בליגה נשמרת???
תגיד אתה אמיתי???
למה אתה לוקח ברצינות את מר 'קווין קוק שחקן מפתח בווריירס'?
איזיאה תומאס לא שחקן נשמה. הבנאדם קיבל מערכת סביבו שהוציאה ממנו את המיטב (בוסטון), כאשר הוא כל הזמן מזמר על משאיות הברינקס לחוזה הבא שלו.
אממה… הוא נפצע ובוסטון החליפו אותו בשחקן יותר טוב. כמה שאיזיאה היה טוב לבוסטון, בוסטון העלו את הערך של איזיאה.
רק מה… שכמו הסיפורים בסקרמנטו ופיניקס על חדרי ההלבשה, פתאום צצו סיפורים בבוסטון. בקליבלנד בכלל אין מה לדבר והעל הדברים שעשה בלייקרס (חייב להיות חמישייה).
איזיאה תומאס כנראה צריך להסתכלבמראה ושתהיה לו ביקורת עצמית כדי להבין לאן שהגיע (וגם קצת מזל לא יזיק – פיצועת וכד')
איזאה לא באמת מעניין בכל זאת עלה לשחק אחרי טרגדיה קשה. הקהל ראה בו בן בית. אבל הוא לא ממש משנה. המציאות היא שמעבירים שחקנים בטריידים כאילו הם סחורה. אז בסיטואציה כזאת לצפות לנאמנות מוגזמת מהשחקנים? לא נראה לי ציפיה סבירה.
״הספורט קרס אל תוך התודעה הקפיטליסטית החזירית והפך בבואה מוגזמת ומנופחת שלה..״
פשיהה איזה פלוץ, עד לפה אני מריח אותו..
כוכבים שחוברים אחד אל השני תוך ויתור על משכורות על מנת להרכיב קבוצה לאליפות זה ההפך מקפיטליזם וזה אידאל ספורט מדהים לדעתי, הרומנטים הם אלו שתקועים על ג׳ורדניזם, אין שום דבר לא ספורטיבי בלרצות להיות חלק מקבוצה עם כוכבים נוספים, להפך, האינדוודואליזם ששלט עד העשור הקודם הוא בניגוד גמור לערכי הספורט הקבוצתי..
ניסה לצאת פילוסוף, יצא פלספן
יצא בכיין
אין שום מצב שקליבלנד מנצחים את זה.
תודה רבה על הפריוויו המצויין הזה ועל שאר העונה. הריח של גמר 2016 חריף מכדי שהלוחמים יוותרו על המשחק.
לשאלה בכותרת התשובה היא – כן
מאוד יומרני לעשות סוויפ על קליבלנד,בתת מודע ג"ס עשו את שלהם.
הכל תלוי בלברון שאין לו מה להפסיד.לפי התכנית של הלוחמים ,הוא הולך לתת את משחק חייו ועל זה הם בונים ,שיגיע לאזור ה 50 נקודות מה שנאמר הניתוח הצליח אך החולה מת,כלומר על חשבון משחק קבוצתי,
לכן עליו להוכיח שקליבלנד כקבוצה בהשראתו יכולה לעשות זאת
לפחות בביתה
תודה דור על כל מה שעשית ותרמת. לקח לי 20 דקות להצליח להתקשר דרך האינטרנט אבל אתה שווה גם 20 אלף דקות!
לברון הפסיד בכוונה עד עכשיו
אם הוא יצליח לצאת מ 3-0 לנצחון בסדרה…. זה אפילו מייקל לא עשה
🙂
באיזה שעה המשחק?
4 שעון ישראל
תודה
תראו מה זה כוחה של תקשורת ותעותועי הזכרון ויחסי הציבור, ואני קורא לכל מעריצי לברון, האם בגמר נגד בוסטון התחושה היא שלברון עשה פשוט הכל ונתן הופעה לפנתיאון שמקנה לו את הזכות לויכוח של השחקן הטוב בכל הזמנים?
ובכן איפה מיסטר גיא הרשע כי זה גם קשור לקבוצה שהוא אוהד:
אפשר בבקשה לקבל את נתוני הסטטיסטיקה של לברון מהגמר נגד בוסטון? ועל הדרך אם אפשר לקבל את נתוני הסטטיסטיקה של קובי נגד פיניקס בגמר המערב 2010?
לברון שיחק נגד אולסטאר הורפורד. גם, הורפורד. עם חבורת רוקיס נחמדים. קובי שיחק נגד קבוצה היסטורית עם סטיב נאש וגראנט היל. הסיבה היחידה שאין לחבר'ה האלה אליפות היא ששיחקו בפלייאוף המערב והיו צריכים לעבור דרך קובי או טים דאנקן בשיאו. זאת לא השוואה הוגנת בכלל.
עזוב השוואות ואל תבדוק אבל למי לדעתך יש סטטיסטיקות מרשימות יותר ממה שאתה זוכר בכל סדרה?
אחרי שטיפות המוח שעברתי אחרי הנצחון הסנסציוני על בוסטון רוקיס אני כבר מאמין שמה שלברון עשה, לא נעשה מעולם לפניו
ולשם ההגינות אפילו לי נפלה הלסת שראיתי עד כמה הנתונים דומים, זכרתי את משחק 6 כשליטה מוחלטת אבל בסדרה כולה לגמרי וואו
ובכן ידידי קבל הפתעה:
לברון – 33.6 נקודות, 9 ריב, 8.4 אס כל זה על 41.1 דקות, דיוק של 52% מהשדה 40% מהשלוש ו69% מהקו
קובי – 33.7 נקודות, 7 ריב, 8.3 אסיסט כל זה על 41.6 דקות, דיוק של 52% מהשדה, 43% מהשלוש ו88% מהקו
מה דעתך ידידי? מדהים או לא? זוכר שמישהו עף אז על קובי באותה צורה כמו היום? וכן קובי היה צעיר בשנתיים אבל נו באמת שנשווה בין פיניקס לבוסטון?
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2018-nba-eastern-conference-finals-cavaliers-vs-celtics.html
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2010-nba-western-conference-finals-suns-vs-lakers.html
תודה שהכנסת קצת פרופורציות. התקשורת עושה את שלה.
בכל מקרה, אני כבר מזמן לא מתייחס ברצינות לפלייאוף ליגת המזרח.
תודה רבה דור.
כנראה המשחק האחרון של עונה שהייתה מעניינת ומותחת עד סדרת הגמר, ואולי גם המשחק האחרון של לברון בקליבלנד. שורה תחתונה – שמתי שעון 🙂
אחלה פריוויו תודה רבה אני מהמר על סוויפ עם הצטיינות של סטף הערב.
קליבלנד ב2.
לברון זאת הונאת העשור. הוא המיידוף של הכדורסל. היום ישלחו אותו הביתה לבנות קבוצה חדשה בליגת המזרח
game 4 –
http://buffstreamz.com/watch/nba-81.php
תודה
חסרת לאחרונה
אכן… משחק ראשון סוף סוף בסדרת הגמר שיוצא לי לראות בשידור ישיר
תיהנה חביבי
יאללה
צורך בלינק נוסף? דברו ותקבלו, הימנון יפה לאמרקאים
Let's go!
גולדן – קליבלנד
http://90mingoal.com/report?i=352&show=XHhAozvhAoqXhAvzr
http://acesports.pw/nba/live4.html
עופר שלח…..
ח"כ עופר שלח!
???
הדאבס באו לקחת אליפות, הקאבס באו להעביר את הזמן
רב הגנה לגולדן… הגיע הזמן
נראה כאילו הקאבס השלימו עם זה…
הגישה של הווריירס למשחק הזה, עד עכשיו, היא גישה של קבוצה אלופה – אינטנסיביות, הגנה חזקה, ובחירת זריקות (ואחוזים) מצוינת
לך הביתה קווין לאב
בחיים לא ראיתי אפס אוברייטד כמוך
מתי תעשה פאול חסר מתחת לסל במקום לתת לקרי לייאפ דריל
על כל נקודה שהוא עושה בהתקפה הוא נותן 7 נקודות לקבוצה השניה בהגנה
דוראנט לאורך כל הסדרה החליט שהוא מעלה אינטנסיביות בהגנה מול לברון.
מדויק
מצוין בהגנה. בעיקר במשחק 3 ועד עכשיו ב4
אם אני לא טועה, עד עכשיו הקאבס זרקו 4 שלשות. ב3 דקות. וקלעו אחת (סמית').
ככה אין להם סיכוי אפילו למשחק צמוד.
אם קווין קוק יקבל היום דקות משחק זה יהיה חותמת סופית על הסדרה העגומה הזו עבור הקאבס
אין הגנה לקליבלנד. בהתקפה קווין לאב נראה כמו בן ערובה של דעאש. מקבל כדור, רואים עליו את האימה, ישר זורק. לברון איבד את חדר ההלבשה.
סטףףףףףףףף
הגנות חזקות מאד יחסית לרבע 1, מקווה למשחק יפה לעין, כמו ה3 הקודמים קרי בטיפ אין ולברון במסירות יפות
לברון לא צריך לקבל את הכדור ולעבור את החצי מול לחץ. לוקח ממנו יותר מדי אנרגיה.
הלוחמים משחקים הגנה בהגנה הפעם
לקליבלנד אין הגנה. זה עקבי כבר שנתיים. עניין של (חוסר) אימון.
השופטים עם לברון בנוהל… לא ישרקו לו צעדים או תוקף ובמקביל כל ליטוף עליו בהגנה.
לא בוכה על השיפוט רק מציין עובדה… לא שזה יעזור להם.
אכן היה צעדים ברורים. עשה כמה מהלכים כאלו של צעד וחצי ונחיתה ל"שתי רגליים" – זה צעדים ברורים
סטף ב3 מדהימה למרות התנגשות עם מחבל
קווין לאב סוף סוף נתן 3 נקודות קליבלנד אחרי שנתן 8 לוורירס
ה-NBA חייב לעשות משהו עם הצעדים הללו, כמו גם השריקות שהמתקיף קופץ למגן
הווריירס חוזרים מהטיים אאוט עם תרגיל לדוראנט על הפוסט
לברון שומר את הגוף שלו ונח לכבוד יוסטון פילי לייקרס 🙂
+23
לינק לערוץ 5 באינטרנט
http://www.tarefet.net/sport5/
וואללה תודה
תודה סמיילי.
אבל אני רואה שהשידור הוא בלי עופר שלח? חוזר ללינקהאמריקאי
לאחרונה גיליתי את האתר הזה שנותן שידור לערוץ 5.
אני מבין את ההעדפה לאמריקאים כאשר שלח לא מפרשן. ללא ספק אחד האהובים עלי, יחד עם טלפז)
כרגיל רק לברון מקבל אישור מיוחד לשלושה צעדים
כואב לצפיה לכל מי שקיוה לאיזושהי תחרותיות. התעללות בחסרי ישע.
נראה כאילו קארי ודוראנט סיכמו שה-FMVP ילך לקארי
יהיה כאן שבירת שיא שלשות לגמר
לברון הגיע נחוש לסיים את הסדרה הערב
בהחלט מה שנראה על שפת הגוף שלו. אולי מכין הפתעה לחצי השני…
קרי כבר עם 12 נק
ברמודה בהאמאס ג'מייקה
קליבלנד כבר בדרך לקוקמו עם הביץ' בויס
וואוו
פשוט תענוג לצפות בקבוצה הזאת
איזה שטף וזרימה. כולם נוגעים בכדור, משתפים, משותפים.. פלא שהם נהנים לשחק יחד??
לעומת הקאבס.. נראים סובלים החבר'ה, בעיקר לברון
שיבחתי את הקאבס ויוסטון רבות, אך גולדן אהובתי משחקת יפה מאד, מסירות יפות
כמה שלאב יתן את הנשמה הוא תמיד יהיה השעיר לעזאזל. ..
הורוד עשה את שלו הורד יכול ללכת
נכון, וכואב, אוהב אותו
סוואגי פייי
הספלש כרגע לאב וקרי [גילרי ואיש]
איגי ענק כבר שלשה שנייה
איגי הוא השומר הטוב ביותר על לברון
ארוכה קי לארגו מנטיגו
הקריביים מחכים לכם קליבלנד
שלחו את קווין לאב בטרייד לליגה הסינית
השופטים באו לעבוד: )
האמויפי יילך שוב לאיגודלה
איגואדלה אדיר!!! במוד 2015
איגי אדיר, לברון אדיש, קארי בMVP מוד
מה הליין בוגאס של כמה לייאפס קווין לאב יכול להחטיא במשחק?
אני תמיד לוקח אובר
לא יודע מה עובר בראש של לברון. אבל לפחות שיעלה את האינטנסיביות אחרת לקאבס אין סיכוי (אם כל הכבוד לזה שלאב טוב מאוד עד עכשיו).
בנוסף, אם זה משחקו האחרון בקאבס, לאוהדים מגיע מחשק טוב שלו בסיום שלו פה ובטח בסיום העונה של הקאבס (כי כנראה שזה הפעם האחרונה של משחק בקליבלנד)
עוד פעם קליבלנד גומרים את הוורירס בריבאונד
חדשות רעות לקאבס, איגי ודריימונד שקרא הופס בשלשות, הטובות; שלברון שומר את עצמו סוף
חלאס עם הבידודים!
תומפסון שכח שווסט בן 200
דוראנט נח ההפרש יורד
שכחת שדוראנט הוא מחבל?
זה לא הויכוח שלי.אני תמיד אהבתי אותו ופיארתי אותו.היו שקפצו עליי שנה שעברה שד ירדתי אותו לפני לברון
+1
משחק פחות יפה, יותר נצחונות
9 3 בעבירות.
את קארי מםוצצים אבל כל ליטוף לברון מקבל.
בנה לנו בית שלם
קווין לאב בחוץ
ההגנה משתפרת ב 10 דרגות
שישאירו אותו על הספסל
כל הסדרה הקאבס הורגים את הווריירס עם הריבאונד התקפה
קר נתן להם להוריד את ההפרש עם ההושבה המוגזמת של דוראנט
יותר כמו דוראנט בחוץ ואין התקפה
תגובה ל92
10 4 בעבירות. וזה לא שבקאבס משחקים פנימה יותר.. אם כבר ההיפך.
תזכיר לנו בבקשה מה היה מאזן העבירות בחצי הראשון משחק 3
בערך שוויון. למה?
אתה מבדיל בין עבירות לבין זריקות עונשין או שזה מסובך מדי?
יפה. יש משחק
קליי כבר משחק שני ברציפות לא בעניינים.2 העבירות המוקדמות היום גם תרמו לזה
כבר 3 עבירות
הראשונה לא הייתה ולא נבראה
כן אני יודע שיש לו 3.התכוונתי ל 2 המהירות ברבע הראשון שהורידו אותו לספסל
חכה לרבע 3 בתקווה
12 זריקות עונשין לקאבס
2 זריקות עונשין לווריירס
למי ששאל..
שאלתי מה היה מאזן העונשין בחצי הראשון משחק שעבר
מצאתי
12 זריקות ווריירס
0 זריקות קליבלנד
ראה תגובה למעלה… הבנת הנקרא שלך חלשה
התכוונתי לזריקות
בשורה התחתונה השופטים גרועים לכולם
נכון. ויש להם נטייה לאזן טעויות..
אם היו אומרים לי שלקורבר יהיה שלשה אחת בכמעט שלושה משחקים וחצי.
כלום לא מריצים לו
20 -11 לטובת הקאבס בריבאונד
סטף הפך להיות "סוחט עבירות מקצועי" כל כך שאין זריקה אחת שהגוף שלו נשאר אנכי לקרקע בזריקה, הוא כל כך מחפש את המגע וזורק את עצמו הצידה. יותר פלופר מהארדן "סוחט העבירות הרמאי".
אשבורי לטיפולך.
איך השלשה הראשונה שלו היא סחיטת עבירה? תסביר לי
לא כל זריקה, כשהוא פנוי עם מרחק של מטר מהשומר הוא זורק רגיל . . .
אני מדבר איתך על השלשה שאם אני לא טועה ג'יי אר קפץ עליו ונתקע בו, והוא קלע בכל זאת. לא קיבל על זה עבירה למרות שזאת עבירה ברורה.
לא דיברתי על אם קיבל שריקה או לא אלא על זה שהוא מחפש את המגע להוציא את העבירה. בדיוק כמו השלשות המכוערות של הארדן שנכנס בגוף של המגן ומחפש את השריקה בכוח.
אני לא ראיתי את זה, אני אסתכל מעכשיו יותר מקרוב, אבל ממה שאני ראיתי הוא מחפש רק שלשות פנויות. אצל הארדן זה מאוד ברור, הוא בועט קדימה.
עגל כמו שאמרת שאתה בגיל שצריך משקפיים אז תקנה, זה קרה מעט רק בהשראת הכוכב שלך
לברון נראה שלא מעוניין לשחק ועדיין מוביל את הקאבס בנקודות
יום רגיל בעבודה. קארי חוטף מכות מכל הכיוונים ולא שורקים על כלום.
זאת הייתה רביעית
איך זה לא רביעית של תומפסון אבל כן פאול על דוראנט בצד השני?
כל כך רביעית
איגי שלשה שלישית
קווין לאב חזר לשחק
הנה באה הריצה של גולדן סטייט
על ההימורים האלה על איגי לא משתלמים עד כה
לברון דוחף וחונק אותו … ואיגי מקבבל פאול. מגוחך.
לברון ואיגי בטנגו סוער חחח
איגי מזכיר לי את רוברט הורי.לא בסגנון המשחק אלא בכך שלעת זקנה שניהם נעלמים בעונה הסדירה והופכים לאקס פקטור בפלייאוף
הססטיסטיקה הכי מפתיעה עד כה? גרין 0 רבאונדים.
פשוט עצוב שצמד פרשנים כמו מארק ג'קסון וואן גנדי שדי נכשלו בקריירת האימון שלהם הם אלו שמשדרים את המשחקים הכי חשובים. לא מסגולים לתת פרשנות נורמלית אז פשוט מהללים את לברון גם כשהוא עושה צעדים. היום סטף חוטף על ימין ועל שמאל אבל ג'קסון שהיה לו יהלום ביד וזרק אותו לאלף עזאזל פשוט לא מסוגל להודות בזה. ואן גנדי זה צדקן מהסוג הכי מעצבן שאפילו אלון עידן נראה לידו אדם שמדבר לעניין.
גקסון התחיל את התהליך של הוויורס וואן גנדי עשה שנים יפות במיאמי ובניקס.
במה בדיוק הם נכשלו???
אם הם נכשלו בקריירת האימון אז יש בודדים שבאמת הצליחו
על ואן גנדי סתם נסחפתי כי הוא פשוט צדקן מעצבן שמפמפם את כל הזמן כמה צריך לשנות את החוק אבל ג'קסון איזה תהליך הוא התחיל – שנה אחרי שהוא עזב ג"ס לקחו אליפות עם אותו סגל פחות יותר לא בטוח שאני מבין על איזה תהליך אתה מדבר.
התחיל את התנופה של קארי ותומפסון (לצערו לדעתי קארי נפצע בפלייאוף מול הספרס).
שג'קסון הגיע הווריורס חזרו להיות רלוונטים והגיעו לפלייאוף (שווה בדיקה).
אבל הוא החזיר את הווריורס לרלוונטיות. הם היו טובים מאוד בתקופתו. קאר עשה את ההתאמות שלו והביא אותם לאליפות אבל אצל ג'קסון הם ממש השתפרו והגיעו למצב שהם מוכנים ללכת עד הסוף והשינוי היה שיטתהמשחק של קאר
נניח שמילוואקי מגיעים שנה הבאה לגמר או לוקחים אליפות אתה מגדיר את ג'ייסון קיד כמי שהתחיל שם את התנופה?
אתה חושב שמילווקי לא השתפרו עם קיד על הקווים( וההתפתחות של יאניס כשחקן שלקיד יש מניות בכך)?
אני לא חושב שמספיק. תראה אפשר תמיד לשאול האם לא היה יכול להיות גרוע יותר אבל לדעתי קי לא עשה מספיק עם מילוואקי וג'קסון פשוט לא ידע מה לעשות עם בק קורט מהטובים בהסטוריה. האמת שאם זה היה תלוי בי גם פורטלנד צריכים לחשוב האם סטט זה המאמן שייקח אותם מעבר לסיבוב שני
ברור שלא השתפרו מספיק כי ציפו מהם ליותר ממה שעשו בפליאוף.
השאלה מתי עובד הגבול בעבודה של מאמן שנחשבת לכישלון ומתי להצלחה?
המקרה של ג'קסון מסמל את הגבול מצד הכישלון 🙂
אני חושב שג'קסון היה הצלחה עם הווריורס. פשוט היה חסר להם הגרוש ללירה שזה היה קאר.
הבדל שעם קאר הם פשוט הרבה יותר טובים וזה בעוכריו של ג'קסון, אבל הוא עשה אתם אחלה עבודה
קרי נלחם על התואר
מת על גבאל מקגי.מקווה שישאירו אותו גם עונה הבאה
הפתעה והופעת פלייאוף טובות שלו, פי 100 מפאסוליה
לברון תמיד בורח ממגע,מפחד שלא יהיה פוסטר
איזה פלופ מגעיל של דוראנט
8 חסימות עד כה לגולדן. באו לעבוד.
מקגי פשוט גילה את עצמו מחדש בווריורס.
המזל שלו שהווריורס מאמינים בו כמו שמנחם האמין בו
#אולי_יש_תקווה-להאשים_ת'אביט
סטפןןןןןןןןן
סטף
ה קאפקייק הפך רשמית את הדאבס לשלו…ראיתם איך הוא נותן צ'אפחה לראשו של קארי,כאילו היה איזה רוקי מתלמד?
רק אתה ראית.
כמובן ששמת תמונה של פיפן אז זה לא מפתיע.
לא פלא שלא ראית. ..אבל אני מבין אותך ,גם ההוא בפורפיל שלך לא ראה 😂😂😂😂😂
בזון
עגל-קמע-שלנו – כל מי שיעניו בראשו רואה איך לפלופ כמעט חסין לחלוטין מעבירות נגדו , ואיך מורידים את סטף בהורדות זקיף .
אבל אני במצב רוח נדיב היום , לאור הנסיבות – אז אתה יכול להמשיך בפרובוקציות .
לשנה הבאה
להשאיר-קרי תומפסון דוראנט גרין מקגי
ליוינגסטון איגי יאנג(אם לא יקבל הצעה גבוהה יותר מבחינתו ואם הווריירס לא ימצאו 2 במחיר זול יותר טוב ממנו)מקאו(אהבתי אותו בשנה הראשונה) בל לוני כגבוה שלישי וקור כרכז שלישי.
לשחרר את דמיאן ג’ונס ופאצוליה ואם השמועות נכונות להביא את ארבור אריזה במחיר נמוך ועוד שחקן שניים וטרנים במקום ווסט שכנראה יפרוש
וקור כרכז שלישי
ליווינגסטון ואיגואדלה לדעתי חתומים לאיזה 3 שנים
נו כן אמרתי להשאיר.לשחרר רק את דמיאן ג’ונס ופאצוליה ודייויד ווסט שכנראה יפרוש
מקווה שיעיפו את בל, אין לו בגרות ולא מתאים באופי
בל?!?!
הוא מצויין והא רק רוקי. גניבה של הווריורס בסיבוב השני. התחיל את העונה נהדר ופשוט נפצע
מאיפה הבאת את זה?
בל שנה הבאה אמור להיות סטרטר
בל יהיה מפלצת. הוא כבר עכשיו מפלצת קטנטנה.
מסכים עם סמיילי ל ח ל ו ט י ן
קרי FMVP! סתם לכלכם את הפה
אחרי ההופעה במשחק הקודם בושה עוד להזכיר אותו
למניעת מחלוקות , וגם כיוון שמגיע לו , אני הייתי חוזר על דוגמת 2015 ומעניק FMVP לג'אבאל .
גם ב-2015 לא הגיע לאיגודאלה.
כבר ב-2015 זה היה צריך להיות של קרי.
חחח אשברי, נחלק לג'אבל ולוני ביחד, בעצם גם לג'יי המחבל
אם מחלקים, אז למקגי ושון .
מעניין מתי קארי יפסיק להשתעשע עם לברון וידרוך לו על הגרון. לדעתי זה יקרה בדקות הקרובות
משחק מאד מותח……
חחחחחח
אם הילדים של הסלטיקס, בראון ורוזייר (גם סמארט), לא היו עושים בטיטול בחצי השני של המשחק השביעי בבוסטון, הסלטיקס היו מנצחים לפחות משחק אחד בבית ולא היו נותנים לסטייקים לטאטא אותם….
לברון? יש מצב שציפי וגורגי באים לקליבלנד להצטרף ללברון ב שנה הבאה????
ואם סמית היה רץ /מוסר לכיוון הנכון במשחק 1 אולי הדינמיקה של הסדרה היתה שונה…
בוסטון לא בגמר כי הם לא היו טובים מספיק והקאס ניצחו
לסמיילי – רק עכשיו את הטור שתרגמת את אולג'וואן ועוד לא קראתי בעיון.
תודה. האקים הוא מס' 1, אין עליו
בכיף 🙂
מגי MVP
כבר אמרתי שאני מת על גבאל מקגי?
מה רוצים מדריימונד ? עוד לא ראיתי אף פעם פאול שנשרק ללפלופ והוא לא מתווכח עליו . לדריימונד זה עוד קורה לפעמים…
יש היום קבוצה אחת שמגיעה לה אליפות וקבוצה אחת שמגיע לה סוויפ. מבאס. לא בשביל זה קמתי ב4:00… קיוויתי שלפחות יהיה פייט
הווריורס יסגרו את הסיפור ברבע הזה
בוקר טוב אדם ולילי ריגר.
מקגי ! בחיי שמגיע לו FMVP
יאללה הימורים: האם לברון יורד את החולצה במנהרה?
דורון כתבת שבל לא מתאים כי איןלו בגרות?
אתה מבין שהוא רוקי כן?
ואחד המבטיחים שבהם.
הג'בלאות עושים שמות בתומפסונים. תומפס' לא מרבל בקבוצה רגילה יותר מ 3 מליון לעונה, פשוט לא שווה את הכסף.
ורק לראות כמה עולה TT וכמה עולה מקגי .
לא בשביל זה נשארתי ער עד עכשיו. באסה.
ד"ר רזי טריסטן שחקן מצוין ריבאונדר חוסם מגן על גארדים לא רע, אתה מגזים בטירוף
אוקיי, מסכים שהוא שחקן לא רע אבל לא שווה 16.5 מליון השנה ולא יהיה שווה 18וחצי בעוד שנתיים. אם לברון לא נשאר, הקבס יעבירו את תומפסון אחרי השנה הבאה לקבוצה בבנייה שצריכה לסגור תקציב לעונה אחת. שנה אחרי כן יתנו לו 2-3 מליון לעונה…
ג'אבל עם הגרושים שמקבל בפולו אפ בלתי אפשרי, מול טיטי עושק המועדון בחסות לברון וקללת הקרדשיאן[גילרי]
קווין פאקינג דוראנט
את כל החצי הראשון ראיתי במרכז הקמפוס של אונ' דוידסון, 20 דקות מהחווה של קני (בנה של אשתי גייל). שמו מסך ענק ובחוץ ישנם איזה 2,000 או 3,000 סטודנטים ואנשי פקולטה, שותים בירה ומשתוללים עם כל סל של סטפן שהעה סטודנט כאן.
הסל האחרון של קרי לפני החצי עם 15 שניותלסיום כשהוא תוקע שלשה מאיזה 15 מטר כשלברון שומר עליו זכתה לזיקוקין כמו ביום העצמאות
חזרתי לחווה לראות את החצי השני.
כיף לשמוע, קרי צריך משקפת, תמשיך להנות
לאב היחיד שנלחם שם,אפילו התחיל לכוון את לברון בהגנה .
אבל בסוף המדיה כמובן תאשים אותו ותזרוק אותו לכלבים.
+ 0.75
היחיד שנלחם בקאבס הערב הוא סמית', עם הבלחות לחימה של רודני הוד (כשהוא מקבל פירורי דקות)
גורג היל מאכזב
גולדן סטייט משחקת פור פליי
שימו את הכדור לדוראנט ביד 3 התקפות רצוף ואפשר לשלוח את קארי לקרר את ה שמפניות
פעם ראשונה !
מדהים שדוראנט בכלל לא מחפש ללכת לטבעת אלא לעצור לחצי מרחק.
ממש יותר נוח לו עם הזריקה הזו (שהיא יחסית קשה בכדורסל)
איזה מתח
כאן בחווה האינטרנט עובד ולא עובד אז לא יודע כמה אהיה בבלוג החי כי עלי להתחיל גם לעשות את המעורב למחר.
טוב שייגמר הלילה. רחמנות על הקאבס, ואבוי לטיירון לו שהוא ממש, אבל ממש חסר מושג ואפס גדול
טוסטטררררר
יופי של אסיסט של דוראנט
מביך מה שקורה שם
זה קטע שקארי שומר על לברון בצורה קבועה ברבע הזה ומסתדר, לברון פאסיבי מאוד
שאקטין הכי טוב בדק' האחרונות בגולדן
ג'אבייייייייל מגייי
לברון התחיל למלא את הסטט
כמה עבירות עשה לברון על סטף בכניסה הזו?
נשאר רק לשפר סטטיסטיקות
לברון בבעיית עבירות, לדעתי לראשונה בחייו
דריימונד גרין זה פשוט שחקן שאתה מת שיהיה בקבוצה שלך
כמו שכתבתי כאן כבר – מבחינתי הוא הMVP
השחקן האהוב עליי בליגה
לברון יעשה 6 וייסיים את המשחק כמו גדול על הספסל
רמת הכדורסל בגמר הזה מתדרדרת מרגע לרגע
שישרקו לסיום בסוף הרבע ה 3 – טו סמולר דה השפלה ,גם של הצופים
ההפך מבכיינות; חוצפה ששרקו למלך פעמיים במשחק עבירת תוקף, אם כל העונה לא שרקתם תהיו עקביים
נאנס מביך
לא זכור לי שראיתי קבוצה עם פחות חשק לשחק במשחק פלייאוף כמו קליבלנד הזאת
בדיוק
מלך האשפתות כרגע בדרך שבא הקאבס נראים, מינימום השקעה
לברון גמור. באמת קיוויתי שיהיה משחק אמיתי היום.
בדיוק
תענוג
ברגע שההגנה של גולדן סטייט נכנסה לזה, הפער בין הקבוצות בא לידי ביטוי למרות רוטציה יחסית רחבה של קר
לברון דעך עם הפלייאוף
לברון עומד בהגנה. פשוט בושה וחרפה. הורס את הקבוצה לפני העזיבה
הסוויפ הכי קל בזכרון
לא הספרס היה יותר קל ב-2007 ?
חחחחחחחחחחח דורכים על לברון כמו מקק…קשה לראות את זה עם כל הסלידה שלי אליו
פעם ראשונה שאני מכבה משחק לפני הסוף. אם לקאבס אין חשק לשחק לי אין חשק לראות. שאפו לגולדן סטייט.
רגע… חכה לקאמבק…
בדיוק
המשחק גמור. איזו בושה הסוויפ הזה. כתם על השחקן הטוב בדורו ואחד מ 6 השחקנים הטובים בהיסטוריה.
די נו. איזה כתם? שהוא פגש קבוצה יותר טובה ממנו? שהוא משחק ואין לו אוויר? שהכל עליו ונגמר לו הדלק? שהוא סחב את הסגל הזה לגמר?
הוא נתן פלייאוף מהסרטים. בסדרת הגמר הווריורס פשוט יותר טובה (וגם יותר טובה מכל הליגה)
כתם זה שיש פה סדרת גמר עם כזה סוויפ!
אבל יש לו נסיבות מקלות, בין היתר הפציעה שלו בעין שחיסלה את הקליעה מה 3. פה אני מסכים עם מנחם.
הוויורס הקבוצה הכי טובה בליגה ובפער עצום שהם מפעילים את כל הבוכנות.
אין הרבה מה לעשות מולם, במיוחד לא הסגל הזה של הקאבס.
אתה מדבר על בוסטון שיכלו לעשות יותר… אבל הם לא הגיעו למעמד הזה בכלל, ויכול להיות שהם גם היו חוטפים סוויפ
הסלטיקס נצחו את הסטייקים בבית ונתנו פייט בכל משחק בשנים האחרונות. ללברון היה חסק קיירי שייצר נקודות כשצריך בסדרה הזו….
מזכיר לך שלברון ניצח את הסלטיקס ב-7 ועוד ללא יתרון ביתיות
אכן הסלטיקס הפסידו את המשחק השביעי בגלל חוסר ניסיון ושטויות של 2 שחקנים לא מנוסים בסוף המשחק. האשמה על סטיבנס שלא הלך על השחקן החם שיציל אותו ונתן לרוזייר ובראון להשתולל שם כשהם לא בפוקוס.
לברון רוצה להיזכר הגדול מכולם – אז הוא שומר את המהפך לרביעי .
חחח לך ולסמיילי
מישהו ראה את קובי/ג'ורדן/דאנקן/דירק במופע מנהיגות סמרטוטית כזאת? כואב לי על האוהדים שלו שאוכלים את ההונאה הזאת בתיאבון
וכל אלו שהימרו כסף גדול על קאבס בגלל היחס בהימורים לעשות הון קטן…
מי זה היה? "העיט/חדש פה"?
משחק ענק של גרין
בנוהל
לכספי טבעת אליפות.
סטפןןןןןן
כל האנרגיה נשאבה משחקני הקאבס, פשוט בושה שכך הרימו ידיים, מתבאס ואני בעד גולדן
לדעתי נצטרך לחכות הרבה זמן, אולי חודשים, לפני שלברון יכנס את מסיבת העיתונאים שלו ויודיע על עתידו.
אשכרה מעניין למי יילך הfmvp יותר מאשר הסדרה עצמה
קארי. קל.
אחרי היום גם אני חושב
קארי הולך להיות ה FMVP שדפק כרטיס בגראבץ טיים ,שאפו
מותר לבכות תוציא את זה
שני משחקים ראשונים היו גרבג'?
מה נאנס עושה
תם הטקס
קרה כבר בעבר שנתנו fmvp משותף כלומר לשני שחקנים?
יש M ב FMVP אתה יודע..
בסדר לא יכול להיות שיוויון גם ב most?
mosts
אני צריך לשפר את האנגלית
כנראה שלא
מלך האשפתות נכנס לשחק אנחנו ממש מפחדים, שיים שיים שיים
מורשת האשפתות
ועדיין, כנראה השחקן הטוב בדורו.
אפשר לאלאהוב אותו, אבל תגובה כזו ממש מגוחכת
השפיל את קיירי וכל מי שסביב אשמת האגו המנופח
אפשר להתווכח על עניין קיירי.
עד שלברון הגיע קיירי לא עשה פלייאוף. קיירי התפתח לשחקן מצויין ליד לברון ויש לו מניות רבות באליפות של הקאבס.
קיירי רצה להוביל קבוצה בעצמו ולצאת מהצל של לברון וזו זכותו. לא חושב שיש כאן הרבה אשמה בלברון אלא בשחקן שרוצה להוביל בעצמו
הייתי מוריד כולם כדי להשפיל
להכניס את פקוליה לדקות פרידה
אז לברון ב6 ההפסדים שלו קיבל 2 סווייפים,2 סווייפים ג'נטלמנים ,1 הופעה הכי מביכה של סופרסטאר והופעה אחת נורמלית בהפסד מול הדאבס בעונת החזרה ששיחק ללא קיירי ולאב.
The 🐐 עלאק….
דור אנט עם הטריפל דאבל הכי שקט אי פעם. חסר רק אסיסט.
benjo ושמעון, כל הכבוד צדקתם ואני טעיתי, אכן סוויפ לגולדן סטייט ://
עד שלא זורקים את אוסמן למגרש זה לא נגמר 🙂 צריך מגבת לבנה לכניעה
נו מה אתם מתמרמרים היה צפוי וברור מפתיחת העונה שככה תגמר הסידרה הזאת. הקאבס אולי מנצחים 1 מ10 את הלוחמים וגם זה שהלוחמים רדומים ומשחקים בעונה הסדירה. לא כוחות זהו כל השאר זה סתם ניתוחים כמו שאמרתי לפני. היה ברור שזה לייקרס נטס 2002. אל דאגה שנה הבאה יהיה תחרות רצח בגמר מול הלוחמים. בוסטון או פילי עם לברון או לייקרס עם פול לברון וגורג וקוזמה ורנדל אלו סדרות של 7 משחקים ולא בטוח שהכסף שלי יהיה על הלוחמים.
FMVP זה תואר קצת יותר מטומטם מ MVP.
טבעות – זה כל העניין.
דוראנט יקבל ת'פרס בצדק, קארי קצת יתבאס,
אבלכאשר יזכה בהמשך בבן זכר ויהיה שקוע עד הצוואר
בחרא וטיטולים
זה יעבור לו..
ובכלל סדרת הגמר היתה נגד יוסטון.
עכשיו משחקים את סדרת הסיבוב הראשון,
הודות להיגיון המזרחי – מערבי.
גרין "חלש" היום סטטיסטית, אבל דוראנט תכף בטריפל דאבל.
אני חושב שדוראנט צריך גם 2 נקודות כדי לא לשבור את הרצף של 20+ במשחקי גמר
עד היום היה לו מעל 25 בכל משחק, לזה הוא כבר לא יגיע
הגיע ל20
הוא לא היה משחק בכל כך הרבה גמרים אם המזרח לא היה חלש כל כך
אם הייתה אפשרות לMVPS ברבים – כל הקבוצה הזאת הייתה צריכה לקבל.
כולל המאמן
מביך מה שקורה פה
ו… הטריפל הגיע
מסכן לברון, זה בטח כואב מאד….
לא מזיז לו. לי זה בטוח לא היה מזיז לא כוחות. כמו להפסיד לדרים טים. נראה לאיפה ילך ואיזה כושר יהיה שנה הבאה. אם הואנרוצה אליפות יש רק יעד אחד. עיר האחווה.
אני מניח שהוא מדבר גם עם גורג וציפי. לדעתי נצטרך לחכות לפחות חודשיים עד שיחליט. יל לו כרטיסים לחופשה משפחתית של כמה שבועות. ינוח יחשוב ידבר ויחליט ואז תהיה מסיבת עיתונאים גרנדיוזית…
אני חושב שב4 ביולי יהיה את הדסיזן יום העצמאות זה מתאים ללברון. אם אני צריך להמר זה יהיה בלייקרס עם גורג ו או פול או קאזינס. עד 1 ביולי בכלל אסור לדבר לא? לברון כבר החליט מזמן. עכשיו לדעתי סוגרים חוזים ומצב שכר וכו איך כולם יוכלו לשחק יחד. חחח דוראנט גנב את האמויפי לקרי חחח
דוראנט עם ה טריפל דאבל הכי קל שהיה לו בחיים.
בשביל זה הוא עבר לג"ס
איך קרי מנפח סטט חחח ואחרי זה יגידו שזה רק לברון ראסל והארדן חחח. אשכרה כל הקבוצה עבדה בשבילו כל הסידרה שיקבל אמויפי. העיקר שלראסל נתנים לקחת ריב 🙂
ההבדל המהותי הוא שראסל מרפד את הסטטיסטיקה על חשבון ההצלחה של הקבוצה. קארי יכול לעשות את זה בגלל שהוא שיחק כל כך טוב כל המשחק. זה גם לא מעשה ג'נטלמני, אבל אין בכלל מקום להשוואה.
מה שתגיד. העיקר שתאמין בזה. מעניין אם קליי היה באוק עם דוראנט וראס היית אומר את אותם הדברים. קרי בלי דוראנט לקח אליפות כי קיירי ולאב נפצעו והפסיד אחת. דוראנט בלי קרי לא לקח כלום. לכן מתאימים אחד לשני.
שסטיב קר יגלה קצת רחמים
זה התעללות בגוויה הרבע האחרון
שיוריד את כל החמשייה
הנה המגבת הלבנה נזרקה למגרש אוסמן במקום לברון. עכשיו זה נגמר
מביך
כמעט כמו התגובות שלך
תודה אידיוט 😎
יסמן נזרק לפרקט
1312 משחקים בשביל לסדר לקרי f-mvp
דורנט לא מנסה לזרוק כבר שעה
LOL
דוראנט קיבל הוראה מקר בשידור חי ומהקהל ודריימונד ומאמא של דריימונד להתיישר.
חייב להודות שהיה קצת עצוב לראות את לברון יוצא ככה
האוהדים מתחנפים חזק ללברון,הם יודעים שהם זכו בחיש גד של המאה לפני 15 שנה,הם יודעים שאחריו הם יחזרו להיות קבוצה נשכחת במרתפי הליגה.
חחח ראיתם את לברון בתור גים קארי באייס ונטורה חחח נכנס לחדר ורואה מלא מטאטים כמו שאייס ונטורה רואה את החיות וקרי שואל יש בעיה לברון עונה לו אחלה חד מוות 🙂 ענק
זה היה קטע גדול
מישהו מהעגלה של לברון יודע מתי ספייס ג'אם 2 אמור לצאת ?
ברכות לאוהדי גולדן סטייט. הלילה הפכתם רשמית לאחת השושלות הגדולות.
לפי ההתמקדות של המצלמות דוראנט FMVP
לעע אין סיכוי שלא יתנו לקרי
פסולייה זה יום מנוחה
פאהסוליייה לכול ידוווועה
פהסוליייה לי ולךךך
פהסוליהי אההההה הלכ עוד שבוע 🙂
"ובניגוב השיקוץ ננוחם".
אפשר לומר שנוחמנו בגדול, אפילו יותר מדלי של ליטר בן-אנד-ג'רי'ס ריבת חלב ועוגיות עבור ג'וג'ו.
תודה לכל מי שהגיע לשבעה לנחם
חחחחחחחחחחח
אמביד כבר התחיל לגייס את לברון לפילדלפיה
למה פרקינס בחליפה ממה הוא נפצע?
הגיע ללוויה
חחחחח גדול. חשבתי הוא פגש איזה סבתא שדיברו פה עליה עם איזה שווירצע
החליפות שלברון רכש לו לפלייאוף שוות יותר מהמשכורת שלו
האלה 3 מ9 לברון , the goat הם אמרו..
בוקר טוב אדם ולילי ריגר. בהצלחה ללברון בעונה הבאה בכל אשר ילך.
ברכות לג"ס על אליפות מוצדקת מאוד.
כל שחקן יודע את מקומו במערכת, כולם היו בכושר טוב בזמן הנכון של העונה (אחרי כמה מנוחות יזומות בסוף העונה).
לקאבס לא היה סיכוי, הקבצה שהחליפה חצי רוסטר באמצע העונה ושקלדרון הוא הרכז שלה ברוב העונה. הקבוצה מס' 4 במזרח, כל הפלייאוף הזה הוא התעלות של לברון עם קצת עזרה מזדמנת של אחרים. זה לא מספיק. גם את יוסטון לא היו עוברים.
תודה כבוד לטילים
שכחתי, ג"ס לא היו כאלה גדולים מול יוסטון וניצלו במזל רב.
חבל אבל ככה זה בכדורסל, לא זוכרים את הדברים האלה כמו שלא יזכרו את הפיספוס של היל והשטות של ג'יי אר
חחחח 40 הפרש כן ממש מזל, וגם עודדתי אתכם משחק 2, תזהר אני הקמע לכם [אפלטון]
+200
את המהלך של ג'יי אר לא ישכחו עד שייכחד המין האנושי
איזה שמחה, כועס קצת על ברון שלא הכין את עצמו ופסק להלחם ברבע3, חוסר אגו ניצח את האגו המנופח
וואללה רק עכשיו ראיתי שלקרי יש קעקוע בעברית על יד שמאל:
"אהבה לעולם לא נכשלת"
late bloomer
מדהים הקהל בקליבלנד איזו ספורטיביות.
איזה נס היה קיירי לפני שנתיים
עצר 4 אליפויות ברצף
די לא נכון
לברון נתן פלייאוף מדהים, הבעיה שהווריורס רמה או שתיים מעל הליגה ובטח מעל הקאבס הנוכחית.
הכל התנקז למשחק 1 ולכיבוי החשמל במוח של סמית. אבל גם אם היו מנצחים את משחק 1 כנראה שהוויורס עדיין היו אלופים
לא רמה מעל יוסטון
KD נקודה סוף פסוק
חחחחח מסכן קארי
שוב דוראנט?!???
פייייייייייי דוראנט FMVP… הייתי בטוח שקארי יקבל את זה
גם בליגה הבינו שדוראנט הוא השובר שיוויון
זה גם הפוך . מעניין אם דוראנט היה לודח את האליפות בלי קרי. אני לא ממש בטוח
נכון.
קארי הוא שיטה של ג"ס אבל בליצור מצב קליעה שהמשחק תקוע זה דוראנט.
דוראנט היה מצויין ומגיע לו ה-FMVP. אבל, אני דווקא חושב שהפעם לקארי בהחלט מגיע קצת יותר.
+23
דוראנט הצליח לגנוב אמויפי חח
הגיע לדוראנט ה fmvp
בושה שלא נתנו לסטף
קווין דונאט GOAT
🙂
אני רוצה לברך את גיא הרשע ומתן גילור
שעשקו אותי בבירה וחומוס.
אבל כשיש לך את המיינדסט של ג'ו לייקוב
אתה מוכן באהבה לשלם מס מותרות..
איזה בני זונות, הם לא נותנים לסטף כי הוא לא בנייק! מי שלא רואה את זה טיפש!
עלית על הקונספירציה
מתן. נראה לי יש זוכה בקיר ההימורים שלך 🙂
מסכן קרי. אשכרה נראה שפשוט לא רוצים לתת לקרי. גם השנה וגם ב2015
לא רוצים כי לא הגיע לו
לא מסכים בכלל. ב3 מתוך 4 משחקים הוא היה הכי טוב. אז משחק אחד דוראנט היה אדיר והוא חלש. עושים פאטריה על קרי לא יכזור
מפגרים בערוץ 5 שכבר הכתירו את קרי…
הבוחרים לא רצו שיהיה כתם עליהם ולכן נתנו לשחקן הטוב יותר שקלע יותר באחוזים טובים יותר והיה הרבה יותר טוב גם בשאר בפרמטרים
היה מאוד מגעיל לראות איך סטפן זורק וזורק כדי לקבל את הfmvp ואני שמח שנעשה צדק
איזה שטויות. ב3 מתוך 4 משחקים קרי היה השחקן הטוב ביותר של גולדן.
הייתי בטוח שיתנו לקרי
קליי הסטלן ירד מהפודיום, אין לו כח לקשקושים האלה
לא מעניין אותו כלום. לחסל בנגנה לדפוק צאקות ואחרי זה לדפוק פרגיות 🙂
ובירה טובה
לגמרי, חלק גדול מהפלייאוף זה היה הוא ודוראנט שסחבו את העגלה של הווריורס
החשיכו את האורות ביציעים כדי שלא נראה שהמגרש רייק לגמרי בקליבלנד… קצת כואב הלב על לברון שעכשיו במקלחת….
עוד מעט מעורבב של מנחם.
דוראנט?!
לא יאמן, איזו גנבה.
פשוט לא הוגן.
פעמיים גנבו את קרי.
ללא כל ספק חד משמעית היה מגיע לסטף
כמי שמת על סטף מהיום הראשון שראיתי אותו משחק , הרבה לפני האליפות הראשונה, אני חייב להודות שאם לא הולכים לעסוק בחשבונאות , מגיע ל-KD יותר. הוא היה יציב יותר לאורך הסדרה , וגם זה שהכריע ברגעים היותר קריטיים יותר מסטף . מקווה שסטף יקבל את ההזדמנות בשנה הבאה.
לא מסכים .סטף ניצח 2 משחקים את השני והרביעי והיים גם נתן הגנה מטורפת. כמה שאני אוהב את דוראנט היה מגיע לסטף
קרי בסדרת הגמר מול קליבלנד היה יציב יותר מדוראנט והנוכחות שלו תמיד יותר משפיעה מזו של דוראנט.
משחק ראשון ושני ומשחק רביעי, הוא היה מצוין.
על מה אתה מדבר?
מסכן הסטאף
ההיסטוריה נכתבת
קרי נחנק במשחק מס' 7
גרין קרא לדוראנט
דוראנט הגיע והביא 2 אליפויות עם 2 FMVP
דוראנט הציל את גולדן סטייט תאנדר
שטויות עם בב בוגוט ובארנס נגמר אותו דבר
מרגיש לי שעושים דאונפליי על המשחק של סטף, כי כשהוא באמת גדול גולדן סטייט מביסה קבוצות, והוא מקבל פחות קרדיט על זה.
מי שעשה דאונפליי זה דרימונד גרין שהתחנן לדוראנט, תבוא להציל אותנו
ועוד הולך והתגאה בזה
רמס את קרי
הבעיה שמה שקרה אחר כך הוכיח את זה
לקלוע 40 ביתרון 30 ביתרון 0-3 בסדרה גמורה כנראה לא עשה רושם יותר מדי
דוראנט מס' 1, אין על זה ויכוח
ראיתי את קארי בזמן שקראו בשמו של דוראנט שהוא ממש לא מרוצה.
הוא יודע שבראי ההיסטורי יזכרו אותו כסייד קיק למרות היותו השחקן החשוב של הקבוצה.
הוא יודע איך להיסטוריה יש כללים משלה במיוחד כותבי ההיסטוריה.
אני חושב שדברים יתחילו לחלחל אצלו בראש…
אדיסו – תמשיך לפנטז ולפרק בהבל פה את הקבוצה. הם מפרגנים אחד לשני ומרגישים חלק מצוות . והם ימשיכו לשחק ביחד בשנים הקרובות .
נו, העיתונאים סיפקו לקרי את הדלק לשנה הבאה.
קארי דוראנט מפרגנים אחד לשני, רואים את זה במגרש ובחוץ, כיףףףףףף גדוללללל
הפלוס מינוס של דוראנט בסדרה מדהים
באופן עקבי הוא יותר גבוה משל קארי משחק אחרי משחק
הוא קלע יותר ,מסר יותר חסם יותר ולקח יותר ריבאונדים מקארי
הוא שיחק על הילוך שני ועדיין FMVP ראוי
התלונות לגביי קארי לא מובונות ,הוא ניפח את המספרים שלו בגארבג טייח של גיים 2 ו 4
רץ לקנות נעלים של KD
לנתון +- אין באמת משמעות זה השקר הכי גדול של הסטטיסטיקה
חסר לחלק מהמגיבים פרופורציות . זה לא אפס או אחד. יש גוונים באמצע. סטף גדול גם בימים שהוא לא פוגע, בגלל היכולת שלו למשוך שומרים ולרווח את המשחק. ובכל זאת, כשמחלקים FMVP ומשקללים את המספרים בכל הסדרה וגם את סלי ההכרעה , מגיע לדוראנט.
זה לא מנמיך את סטף ,שהוא הסמל של הקבוצה הזאת ונתן סדרה מצויינת בגמר .
דוראנט נכנס לעשיריה הראשונה של שחקני NBA בהיסטוריה
בתפקיד SF בערך עם לארי בירד, מקום 2-3
חחח אחי בוא לא נרוץ למסקנות, תן לזמן לעשות את שלו. מלכים ונסיכים מכתירים אחרי שהם מסיימים לשחק, במבט לאחור.
היו צריכים לתת לקרי, גם כפיצוי על 2015 וגם כי דוראנט ויתר לו. באסה. גרין הרס לקרי את המורשת.
נ.ב.
אם ללברון יש שכל – הוא הולך לאוקלוהומה סיטי
לברון וראס יצטרכו 4 כדורים 🙂
ראסל, רוברסון, לברון, מלו, אדאמס
אחח…
אם כבר אז דוראנט צריך לחזור לאוקלהומה
LOL
יותר הגיוני שיחזור לסיאטל
ברור שהאמויפי הגיע לדוראנט. קלע יותר שמר טוב יותר באחוזים טובים יותר
הסדרה הזו היתה גארבג' טיים מהרגע הראשון.
אין שום משמעות מלבד הסתכלות היסטורית
ל FMVP בסדרה שהיתה הכי קלה וסוויפ לגולדן.
אני בטוח שגם מבחינת שחקני ג"ס אליפות כזו היא פחות מספקת. בקושי הזיעו
הזיעו מול יוסטון.
מה לעשות ש מזרח = מזרן
קרי משפיע אנרגטית על השחקנים האחרים, ראו במיוחד היה חסר, הפרס כל כך לא חשוב בעיני
הבעיה היא שהפרס זה נה שיזכרו בעוד שנים. הוא צריך לקבל אחד כזה לפחות. שנה הבאה…
העיקר שחזרו לשחק מרהיב ויפייפה , תענוג אמיתי
מי שמסתכל על גולדן סטייט ורק מחפש מי השחקן המוביל ושל מי הקבוצה, במקום לראות איך הקבוצה הזו פועלת ביחד, בהתקפה ובהגנה, זה כמו מישהו שקורא את סדרת "שיר של אש ושל קרח" ורק להתעצבן שהוא לא מבין מי הדמות הראשית. זה כמו לראות "הסמויה" ורק לא להבין למה זה ממש לא דומה ל"ג'י איי ג'ו". אתם מפספסים את הנקודה פה.
+100000 הטפל; מי יותר טוב, העיקר; חסר אגו, קבוצה כמכלול, קבוצתיות, הרמוניה
מה שיפה היה לראות זה שתוך כדי הסדרה נגד יוסטון הם הצליחו לאלף את דוראנט, להכניס בו בינה ולשלב אותו – סופסוף סופית – במערכת.
אף מערכת אחרת לא הייתה יכולה לגרום לו לעשות את זה ולהיפטר ממנהגיו.
הם לא וויתרו והתעקשו על דרכם וכולם הרוויחו מכך.
לכן ה-FMVP הולך למערכת של ג"ס כולה.
לגמרי.
לא חושב שחינכו את דורנט.
כשמפעילים את הגנת החילופים בצורה יעילה מום, שטף התנועה נתקע ואז הם הולכים למהלכי iso של דורנט.
אבל בשביל לגרום להם לזה צריך הגנה סופר חכמה ומתואמת. השינוי לא היה קשור לשום דבר שג"ס עשו, אלא לדקה האחרונה של משחק 5 שבו יוסטון איבדה הרבה מהיכולת הזאת.
דה שוט לברון בחיים לא יגיע לאוקלהומה.
לברון לא דוראנט הנחמד והקאפקייק שיסכים למשחקי האלפא דוג של ראסל, בפעם הראשונה שראסל יעשה שטות לברון יפרק לו את כל העצמות, ואני לא צופה שראסל יגיש במקרה כזה את הלחי השנייה.
מתכון לאסון.
בדיוק! אם יש מישהו שיכול לאלף את ראסל – זה לברון. לא משנה, לא יקרה. מצטער על קרי שלך, גם דוראנט הופתע, היו צריכים לתת לו. הוא נראה שבור.
גולדן סטייט עברה בקושי את יוסטון. אוקלהומה והספרס עם קוואי היו נותנים להם קרב גדול. ההבדל בין המערב למזרח פשוט גדול מידי.
בחצי שעה אחרונה דג'ונטה מארי, אניס קנטר וג'ואל אמביד צייצו תמונה של לברון עם הגופיה שלהם
LET THE GAMES BEGIN
בריאן ווינדהורסט אומר שלברון פצע את עצמו בחדר ההלבשה לאחר המשחק הראשון שנתן אגרוף לקיר או משהו כזה.
עבר שני MRI
תודה על הסיקור
מקווה ששנה הבאה יהיה קצת יותר מעניין 🙂
יאאלה עוד עןנה תמה לה, חבל שהסוף היה כזה חלש. מקווה ששנה הבאה בוסטון יבואו בריאים לפלייאוף ונזכה לראות פרצופים חדשים בגמר.
תודה לכל כותבי ומגיבי הופס על עוד עונה מדהימה
אייפה הסייקו ברות׳רס ?
מחפשים להציק רק לדוק ?
סטיב קר – לברון היה אחד מחמשת השחקנים הכי טובים בעולם לפני כמה שנים אבל מאז הוא השתפר פי 10. הוא אחד משני השחקנים הכי טובים שראיתי. הוא ומייקל. שניהם שונים מאוד אבל אלה שני השחקנים הכי טובים שראיתי, תדרגו אותם איך שבא לכם אבל עבורי זה שניהם ביחד
השאלה המעניינת
מה יקרה עם קליי בעונה הבאה?
האם זהו הסוף של הספלאש ?
קליי חתום לעוד עונה
כל השאלות של העיתונאים על לברון חחח איזה מסע יחסי ציבור הבנו שהוא נהדר מדהים ובראשמור אבל די עם הליקוקי תחת האלו
ברכות לג"ס והאוהדים שלה!
תודה ענקית למנחם על האתר הנפלא והטורים הכל כך מעניינים שהוא מעניק מידי יום. תודה רבה מנחם.
תודה לכותבים המדהימים באתר. קראתי כאן יצירות של ממש.
תודה מיוחדת ליאיר זעפרני, גיא, mbk, האשך, שמעון ודורון (מרגישים לי כמו אנשים מיוחדים כל אחד בתחומו) תודה למגיבים הקבועים, הזמניים וגם לטרולים שהופכים עבורי כל משחק לחוויה.
תודה לכולם.
תודה רבה שעייה
אתה מעביר בנעימים את הבלוג החי
רק לי המשחק של לברון בחצי השני ( לא ראיתי את החצי הראשון) הזכיר את המשחק האחרון של לברון במיאמי?
תחושת ריקנות בעיקר של מה עושים עד סוף אוקטובר???
הסדרה הזו נגמרה באותו רגע בו סמית' החליט לרוץ לכיוון ההפוך …
הרגע הזה חיסל את הסיכוי לעניין בסדרה
אתה מפספס את הכיף של הפי סיזן.דראפט טריידים פרי אייגנסי לאן ילך לברון לאן קוואי פול גורג קאזינס כריס פול דיאנדרה ועוד רבים וטובים.
יש גם את השאלה כמה שחקנים ידבקו בקללת קרדשיאן-גנר עד אוקטובר
כפישרשמת, כנראה הולך להיות קיץ עם צפייה גבוהה ויש עוד דראפט מעניין.
גם בקיץ לא יהיה משעמם… אה, ודוסון אולי בליגת הקיץ וכספי עם קבוצה חדשה (או חוזר לווריורס…).
הקיצר, יש עניין.
הסדרה הזאת נגמרה ברגע שאיגי חזר למשחק 3 .
סטיב קר מסכים איתך.
כל הכבוד לקווין דורנאט שללא ספק החלק החשוב בסוויפ אחרי ג'יי אר והיל.
טוב, הייתה עונה יפה ופלייאוף מעניין עד ההאקכה של המשחק הראשון.
מבאס אבל נחיה.
ראסל ולברון יחד זה חלום, לא יקרה אבל זו תהיה הקבוצה הכי כייפית לצפיה בליגה.
האם היו קבוצות בהסטוריה שחזרו מ 4 0 ?
100+
תודה רבה דור, ולכל שאר צוות הכותבים על עונה מצויינת נוספת!
כל הכבוד למקום 10 בבראקט של hoops…. אני!!!👏👏👏👏